محتوای خبری مرکز طبی کودکان

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک و قدردانی رئیس مرکز طبی کودکان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت «روز ارتباطات و روابط عمومی»

دکتر رضا شروین بدو، رئیس مرکز طبی کودکان با صدور پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

پیام تبریک و قدردانی رئیس مرکز طبی کودکان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت «روز ارتباطات و روابط عمومی»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، به مناسبت فرا رسیدن  27 اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، دکتر رضا شروین بدو در پیامی این روز را به همکاران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت ماه به نام روز “ارتباطات و روابط عمومی” بیانگر اهمیت و جایگاه روابط عمومی و مقوله مهم اطلاع رسانی در مناسبات انسانی و اجتماعی در دنیای ارتباطات امروز است.
بی شک، در جهان گسترده ارتباطی امروز، تولید محتوای غنی، صداقت در اطلاع رسانی ، تلاش برای ایجاد رضایت دوسویه کارکنان و مخاطبین و ارتباط بین سازمانی بر مبنای احساس تعهد از وظایف مهم روابط عمومی حرفه ای در سازمان است.
یقینا توجه ویژه به نقش و جایگاه واقعی روابط عمومی ها در همه دستگاهها، سازمانها و نهادها مؤید ارتباط دو سویه و صمیمی میان مجموعه و افکار عمومی می باشد. روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی، در جلب مشارکت عمومی و پاسخگویی به مطالبات و خواسته های مردم و همچنین بالابردن سطح باور و ایجاد نشاط و امید در جامعه تأثیر گذار خواهد بود.
بدین وسیله روز جهانی"روابط عمومی و ارتباطات" را بر تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی به ویژه همکاران روابط عمومی دانشگاه و مرکز که در راستای انعکاس فعالیت ها و اقدامات رسالت خود را بخوبی انجام داده‌اند، تبریک می گویم. امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق و سربلند باشید.

دکتر رضا شروین بدو
رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *