محتوای خبری مرکز طبی کودکان

گفتگو با دکتر سیدرضا رئیس کرمی، رئیس سی و دومین همایش بین المللی بیماری های کودکان

سی و دومین همایش بین المللی بیماری های کودکان به صورت مجازی آبان ماه در مرکز طبی کودکان برگزار خواهد شد؛ با دکتر سیدرضا رئیس کرمی رئیس همایش به گفتگو نشستیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، سی و دومین همایش بین المللی بیماری های کودکان به صورت مجازی در آبان ماه در مرکز طبی کودکان برگزار خواهد شد.
دکتر سیدرضا رئیس کرمی، رئیس همایش در گفتگو با روابط عمومی مرکز طبی کودکان گفت: این همایش، امسال با توجه به شرایط فعلی و شیوع کوید 19 به صورت مجازی برگزار خواهد شد، که متاسفانه فرصت دیدار مجدد اساتید و شرکت کنندگان امکانپذیر نیست اما با توجه به دستورالعمل های موجود در خصوص کنترل کوید 19، کاهش شدید سفر و همچنین حضور چشمگیر شرکت کنندگان را به دنبال خواهد داشت و به واسطه برگزاری مجازی آن پیش بینی می شود استقبال چشمگیر شرکت کنندگان از شهرها و کشورهای مختلف را داشته باشیم.
همچنین امکان حضور بیشتر افراد سخنران و تنوع مطالب مهیا شده است که در مجموع به لحاظ استفاده از امکانات مجازی و عدم نیاز به مراجعه حضوری، هر کسی در هر کجای کشور یا دنیا امکان شرکت را خواهد داشت.
تفاوت دیگری که نسبت به سال های گذشته خواهیم داشت نوآوری است که با زحمات اساتید بخش بین المل همایش تقویت شده است و امسال با گذشته تفاوت بسیار دارد؛ در سالهای گذشته اساتید ایرانی مقیم خارج کشور در همایش حضور پیدا می کردند اما امسال سخنرانانی از اکثر دانشگاه های معتبر دنیا خواهیم داشت، همچنین در رشته های فوق تخصصی نویسندگان کتاب های مرجع و استادان شناخته شده در سطح جهانی حضور پیدا خواهند کرد.
انشالله با توجه به برنامه ریزی های دقیق انجام شده، اجرای برنامه ها نیز به بهترین شکل برگزار شود؛ گروه بزرگی از اساتید در ساعتهای روز زحمت می کشند و سعی در برگزاری هر چه بهتر همایش دارند و من از این فرصت استفاده می کنم تا از تلاش های این افراد تشکر کنم و امیدوارم برنامه مفید و جذابی برای متخصصین کودکان و فوق تخصصین رشته های مربوطه و همچنین پزشکان عمومی داشته باشیم.
دکتر رئیس کرمی افزود: همایش پرستاری نیز امسال با همکاری دانشکده پرستاری به قوت قبل برگزار خواهد شد و تازه ترین مطالب در خصوص پرستاری کودکان و نوجوانان ارائه خواهد شد؛ دعوت می کنم همه پرستاران به خصوص پرستاران شاغل در مراکز تخصصی کودکان از سراسر کشور در این برنامه ها شرکت کنند.
دکتر رئیس کرمی از برگزاری همایش پژوهشگران جوان در حاشیه سی و دومین همایش بین المللی بیماری های کودکان سخن گفت و تصریح کرد: امسال همایش پژوهشگران جوان با همکاری اساتید جوان فعالیت بیشتری خواهد داشت و با کمک مرکز استعدادهای درخسشان دانشگاه علوم پزشکی این برنامه اجرا خواهد شد. با توجه به پدیده های بسیار خوبی که در دانشجویان داریم که بسیار مسلط در سخنرانی و اجرای طرح های تحقیقاتی هستند و می توانند در این همایش برنامه های خود را اجرا کنند؛ در این همایش سخنرانی توسط دانشجویان به صورت انگلیسی و برای مخاطبان خود که دانشجویان هستند برگزار خواهد بود.

 

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *