محتوای خبری مرکز طبی کودکان

گفت وگو با دکتر فاطمه خوشنوای فومنی، دبیر علمی هجدهمین همایش پرستاری کودکان

به بهانه برگزاری هجدهمین همایش پرستاری کودکان، 13 تا 16 آبان ماه با دکتر خوشنوای فومنی دبیر علمی این همایش به گفتگو نشسته ایم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، هجدهمین همایش پرستاری کودکان، 13 تا 16 آبان 99 به صورت مجازی در مرکز طبی کودکان برگزار خواهد شد؛ دکتر خوشنوای فومنی دبیر علمی این همایش ضمن اعلام پایان مهلت ارسال مقالات، گفت: در حال حاضر تعداد پانزده پانل علمی با موضوعات مراقبت مبتنی بر آگاهی از تروما، آموزش مجازی به بیمار و خانواده، خودمراقبتی، حقوق کودک و خانواده، مراقبت های پرستاری اورژانس، سلامت معنوی، فرزندخواندگی، توانبخشی، پیشگیری از صدمات مغزی نوزادان، چالش های حرفه ای، پرستاری کودکان و رفتار درمانی برای ارائه در روزهای برگزاری همایش در ساعات صبح و عصر برنامه ریزی شده است.
وی همچنین ضمن ارائه گزارشی از میزان دریافت مقالات افزود: تعداد 54 مقاله در بخش پرستاری به دبیرخانه همایش ارسال شده که پس از داوری، نتایج و نحوه ارائه مقالات به افراد اطلاع رسانی خواهد شد.
دکتر خوشنوا تصریح کرد: هجدهمین همایش پرستاری کودکان به طور همزمان با سی و دومین همایش بین المللی بیماریهای کودکان در مرکز طبی کودکان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت همایش iranpedcong.tums.ac.ir یا congressapp.ir/iranped2020 مراجعه کنند.

کلمات کلیدی
لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *