محتوای خبری مرکز طبی کودکان

گفت وگو با نازیلا خلیل زاده، دبیر اجرایی همایش پرستاری کودکان

به بهانه برگزاری هجدهمین همایش پرستاری کودکان با خلیل زاده مدیر پرستاری مرکز طبی کودکان و دبیر اجرایی این همایش به گفتگو نشستیم. این همایش 13 تا 16 آبان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، هجدهمین همایش پرستاری کودکان، 13 تا 16 آبان 99 به صورت مجازی در مرکز طبی کودکان برگزار خواهد شد؛ نازیلا خلیل زاده دبیر اجرایی این همایش ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده، در گفتگو با روابط عمومی مرکز طبی کودکان گفت: همایش پرستاری کودکان، امسال به دلیل شیوع کووید 19 متفاوت از هر سال و به صورت وبینارهای جداگانه و پیوسته در چهار روز متوالی برگزار خواهد شد.
روزانه چهار وبینار سه ساعته در دو سالن مجزا برگزار می شود که تعداد سه وبینار به صورت سخنرانی با حضور اساتید از داخل و خارج از ایران در قالب پانل برگزار خواهد شد و یک وبینار متشکل از مقالات ارسالی به همایش است که امسال به دلیل درج کد اخلاق برای پذیرش آنها، مقالات ارزشمندی به دبیرخانه ارسال شده است که به ارتقای کیفیت و همچنین برگزاری هر چه پربارتر همایش کمک خواهد کرد.
وی افزود: محورهای همایش پرستاری امسال با تمرکز بر مواردی نظیر: کووید 19، آموزش مجازی، خطاهای مراقبتی، اورژانس و تروما، تازه های مراقبت پرستاری، چشم اندازهای نوین پرستاری، توانبخشی و چالش های کار پرستاران در بیمارستان های کودکان است.
خلیل زاده ضمن تشکر از همکاری دبیر علمی، دکتر خوشنوا فومنی و تیم اجرایی خواستار شرکت تمامی پرستاران مرکز طبی  کودکان در این همایش برای بهره مندی از مطالب مفید و افزایش دانش به روز و کارآمد شد.
وی در پایان تصریح کرد: پیش بینی شده همچون سالهای گذشته، با وجود تفاوت های اساسی در نحوه برگزاری، این همایش به نحو مناسب و ویژه ای برگزار شود.

کلمات کلیدی
لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *