محتوای خبری مرکز طبی کودکان

گندزدایی و ضدعفونی سطوح بخش ­های بیمارستان مرکز طبی کودکان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا

سطوح بخش ­های مختلف بیمارستان مرکز طبی کودکان جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا گندزدایی و ضدعفونی شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز طبی کودکان، یکی از موثرترین روش ها  جهت کاهش و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گندزدایی مرتب سطوح و قطع زنجیره انتقال آن است.
از آنجایی که طول عمر این ویروس بر روی سطوح مختلف، متفاوت می­ باشد، ضدعفونی و گندزدایی سطوحی که افراد، قبلا با آن در تماس بودند، از مهم‌ترین موارد پیشگیری از سرایت این بیماری محسوب می‌شود.
در همین راستا در دومین روز فروردین99 به همت واحد بهداشت محیط و همکاری واحد خدمات با پمپ های مه پاش سطوحی نظیر استیشن­ های پرستاری، دستگیره ­های درب، صندلی­ های انتظار، میز و صندلی­ های پرسنل و همراهان بیمار در بخش،کمد اتاق­ بیماران در بخش ­های اعصاب، روماتولوژی کلیه و غدد و قلب و ریه، که در ایام عید خالی از بیمار می باشد، ضدعفونی و گندزدایی شد.
این فعالیت ها در ادامه برنامه گندزدایی و ضد عفونی کل سطوح و صندلی های محوطه بیمارستان، وسایل بازی، نرده ­ها و واحدهای پشتیبانی و اداری در تاریخ های 29 و28 اسفند 98 بود.
لازم به ذکر است سایر بخش­ های فعال بیمارستان و همچنین بخش عفونی(کرونا) بر اساس دستورالعمل­ های ابلاغی وزارت بهداشت به طور مستمر گندزدایی و ضدعفونی خواهد شد.

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *