محتوای خبری مرکز طبی کودکان

نشست مدیر بیمارستان مرکز طبی کودکان با مسئولان واحدهای اداری، پشتیبانی و پاراکلینیکی

مدیر بیمارستان مرکز طبی کودکان در جلسه با مسئولان واحدهای اداری، پشتیبانی و پاراکلینیکی از همکاری مسئولان برای تحقق اهداف بیمارستان تشکر کرد.

 نشست مدیر بیمارستان مرکز طبی کودکان با مسئولین واحدهای اداری، پشتیبانی و پاراکلینیکی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، نشست مدیر بیمارستان با مسئولان واحدهای اداری، پشتیبانی و پاراکلینیکی پنج‌شنبه 10 آذر 1401 در سالن مهارت‌های بالینی برگزار شد.
در این جلسه دکتر کاظم رهنما مدیر بیمارستان، ضمن تشکر از همکاری مسئولان برای تحقق اهداف بیمارستان افزود: هرکدام از شما در حوزه خود کارشناس هستید و حرفه‌ای کار می‌کنید.
وی
همچنین خلاصه‌ای از وضعیت موجود بیمارستان ارائه داد و گفت: سعی کردیم همراه با تیم و تغییراتی که ایجاد شد و تجربه اندک و توانمان در طول 42 ماه گذشته، بیمارستان را به لحاظ کیفیت و کمیت خدمات در جهت تحقق اهداف بیمارستان پیش ببریم.
دکتر رهنما همچنین گفت: کارهای بزرگی با تلاش تک تک شما بزرگواران در بیمارستان انجام شده که هر پروژه‌ای که نام ببریم بعید است واحدی در آن نقش نداشته باشد. پروژه‌های کلینیک ویژه، اورژانس، سی‌تی اسکن، پزشکی هسته ای، داروخانه سرپایی تغییراتی به لحاظ جغرافیایی و خدمت‌دهی در بیمارستان ایجاد کرده که برخی از آنها در حوزه خدمات دهی در سطح کشور بی نظیر هستند.
در ادامه توصیه کرد هر یک از مسئولان در حوزه خود از بیمارستانهای دیگر دانشگاه علوم پزشکی تهران و بیمارستانهای منتخب دیگر دانشگاه ها با هماهنگی بازدید کنند تا انتقال تجربه شود.
وی به مواردی دیگر همچون اولویت قراردادن اورژانس برای اصلاح فرآیندها، امانت‌داری در آنچه که بیمارستان در اختیار واحدها قرار داده است تأکید کرد. همچنین مسئول جدید انبار، تصویربرداری و مددکاری معرفی شدند.
در پایان نیز هریک از مسئولان درخصوص برنامه‌های پیشنهادی برای ارتقای کیفیت خدمات زیرمجموعه خود پیشنهاداتی ارائه دادند و در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کلمات کلیدی
هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *