محتوای خبری مرکز طبی کودکان

لحظاتی شاد برای بیماران مرکز طبی کودکان

همایش بیماری‌های کودکان به کودکان بیمار چگونه گذشت

در حاشیه برگزاری همایش بیماری‌های کودکان، کودکان بیمار مرکز طبی کودکان فراموش نشدند و مانند همیشه لحظات شاد و لذت بخشی در کنار والدینشان تجربه کردند.

همه ما دوست داریم فرزند ما به دیگران محبت کند و دیگران به او محبت کنند. بچه‌ها باید بیاموزند که زندگی پر از لحظات شاد و لذت بخشی است که خود آفریننده آن هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، داشتن کودک شاد به این معنا نیست که برای آنها لحظات شاد و مفرحی را فراهم کنیم بلکه به این معناست که باید کودکان را طوری تربیت کنیم که بتوانند از تک تک لحظات زندگیشان لذت ببرند و در هر موقعیت و مکانی که باشند، بتوانند راهی برای شاد بودن پیدا کنند حتی در زمانی که در بستر بیماری هستند و از خانه، خانواده و دوستانشان دور هستند.

 به همین منظور در حاشیه برگزاری در حاشیه برگزاری همایش بیماری‌های کودکان، برنامه‌ای با همکاری امور فرهنگی بیمارستان تدارک دیده شد که کودکان بیمار مرکز طبی کودکان فراموش نشدند و مانند همیشه لحظات شاد و لذت بخشی در کنار والدینشان تجربه کردند.

عروسکها با حضور در کنار کودکان با آنها بازی کردند، نقاشی کشیدند و هدایایی به آنها اهدا کردند.

کودکان بیمار مرکز طبی کودکان با بازی که یکی از قسمت های جداناپذیر و اساسی زندگیشان است رشد عاطفی، اجتماعی و جسمی را تجربه می کنند.

فرزند شاد فرزندی است که بتواند با تعامل اجتماعی، نیازهایش را برطرف کند و چیزهایی که می خواهد را به دست بیاورد. به همین دلیل مرکز طبی کودکان می‌کوشد در کنار درمان کودکان به کمک بازی در کنار یکدیگر که یکی از مهمترین راه‌های پرورش کودکان شاد است به این معقوله دست یابد.

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

تصاویر

در برگزاری همایش بیماری‌های کودکان به کودکان بیمار چگونه گذشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *