محتوای خبری مرکز طبی کودکان

Dr. Joachim Seybold: ما میتوانیم ارتباطات بین بیمارستانی خوبی در زمینه تبادل دانشجو، استاد و ارتباطات علمی برقرار کنیم.

هیأت دانشگاه چریته آلمان با هدف سنجش ظرفیت های لازم برای همکاری با مرکز طبی کودکان از بخش‌های آزمایشگاه، پزشکی هسته‌ای، رادیولوژی‌، MRI و مراقبت‌های ویژه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، 15 اسفند 1400 بازدید با حضور دکتر بدو رئیس بیمارستان، دکتر رهنما مدیر بیمارستان، دکتر قریب، دکتر محمدپور و دکتر نیما رضایی و ایزدیار از روابط بین‌الملل معاونت بین‌الملل و  هیأت دانشگاه چریته آلمان انجام شد. ابتدا جلسه‌ای در سالن مهارت‌های بالینی بیمارستان برگزار شد و دکتر بدو ضمن خوش‌آمدگویی از حضور ایشان، اظهار خرسندی کرد.
این بازدید با هدف سنجش پتانسیل‌های لازم برای همکاری بین دو مرکز صورت گرفت.
پس از اتمام جلسه میهمانان از بخش‌های آزمایشگاه، پزشکی هسته‌ای، رادیولوژی‌، MRIو مراقبت‌های ویژه بازدید کردند.
Dr. Joachim Seybold در مصاحبه با روابط عمومی مرکز طبی کودکان بیان کرد: من از میزان علاقه و تعهدی که کارکنان بیمارستان در پیشبرد اهداف کاری‌شان دارند تحت تأثیر قرار گرفتم. در همه بخش‌ها شاهد بودم که همه با توان و با علاقه بسیار در حال کار هستند.
وی افزود: آزمایشگاه مرکز طبی کودکان بسیار مجهز بود. در بخش مراقبت‌های ویژه با تجهیزات به روز تلاش شده بود که محیط و فضا نیز برای کودکان متناسب و استاندارد باشد.
در پایان اظهار داشت: ما میتوانیم ارتباطات بین بیمارستانی خوبی برقرار کنیم و در زمینه تبادل دانشجو و استاد ارتباطات علمی بویژه در رشته‌های مراقبت‌های ویژه، بیماری‌های عفونی و طب از راه دور داشته باشیم.
دکتر بدو به رسم یابود هدایایی از صنایع دستی ایران به هیأت آلمانی تقدیم کرد.

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

تصاویر

بازدید هیآت دانشگاه چریته آلمان از مرکز طبی کودکان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *