محتوای خبری معاونت آموزشی

برگزاری سمینار سراسری مجازی آموزش علوم پزشکی و بحران کرونا

سمینار سراسری مجازی آموزش علوم پزشکی و بحران کرونا به منظور بررسی چالش ها و فرصت های آموزش علوم پزشکی در هنگامه بحران کرونا و تبادل تجربیات در مورد اقدامات انجام شده در این زمینه روز پنجشنبه 12 تیر 99 برگزار خواهد شد.

سمینار

این سمینار به منظور بررسی چالش ها و فرصت های آموزش علوم پزشکی در هنگامه بحران کرونا و تبادل تجربیات در مورد اقدامات انجام شده در این زمینه برگزار می شود. در عین حال پیش رویداد بیست و یکمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، سیزدهمین جشنواره کشوری شهید مطهری و دومین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه در آموزش علوم پزشکی و محکی برای ارزیابی توان زیر ساخت های الکترونیکی همایش محسوب می شود.

شایان ذکر است سمینار مذکور به صورت کاملا مجازی برگزار می شود و هر یک از شرکت کنندگان می توانند به صورت مستقل و از طریق نشانی  http://2020.ichpe.org/main-hallوارد تالار مجازی سمینار شوند. نرم افزار مورد استفاده برای ورود به سمینار Adobe Connect است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استفاده از این نرم افزار می توانند به به سایت بیست و یکمین همایش آموزش علوم پزشکی به آدرس http://ichpe.org/ مراجعه کنند.

کلمات کلیدی
شبنم قضایی
تهیه کننده:

شبنم قضایی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *