محتوای خبری معاونت آموزشی

برگزاری نشست های بازاندیشی بر جلسات علمی همایش بین المللی انجمن پزشکی اروپا در سال ۱۴۰۱ (AMEE 2022)

نشست‌های بازاندیشی بر جلسات علمی همایش بین المللی انجمن پزشکی اروپا در سال ۱۴۰۱ (AMEE 2022) روز دوشنبه 3 بهمن ماه 1401 در طبقه نهم ساختمان مرکزی آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت آموزشی دانشگاه، افتتاحیه نشست‌ های باز اندیشی بر جلسات علمی همایش بین المللی انجمن پزشکی اروپا در سال ۱۴۰۱ (AMEE ۲۰۲۲) در طبقه نهم ساختمان مرکزی از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ برگزار شد.
این نشست با حضور دکتر فرشاد علامه، معاون آموزشی دانشگاه، دکتر محبوبه مافی نژاد مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش، دکتر مریم علیزاده، مدیر واحد بین الملل مرکز مطالعات و توسعه آموزش و جمعی از اعضای هیات علمی و علاقه مندان به مبحث آموزش پزشکی برگزار شد.
در ابتدای این نشست دکتر علامه ضمن خیر مقدم به برگزاری نشست‌ های AMEE در سال ۲۰۲۲ اشاره کرد و اضافه کرد که این پنل‌ های بازاندیشی یکی از معتبرترین در بحث آموزش پزشکی است و تبادل نظر در این برنامه برای ارتقای آموزش در دانشگاه خیلی موثر است به خصوص اینکه مباحثی انتخاب شده که کاربردی‌ تر است و امیدوارم با مشارکت بیشتر این مباحث تئوری را به سمت عملی شدن هدایت شود و به نتیجه برسد.
سپس دکتر مافی نژاد ضمن خیر مقدم، مختصری در بحث همایش بین المللی AMEE و تاریخچه آن اشاره کرد و در ادامه هدف از برگزاری این نشست‌ ها را یکی گسترش دامنه موضوعات در حوزه‌ های مختلف آموزش پزشکی و استفاده از مباحث روز دنیا و موضوعات جدید در زمینه آموزش پزشکی بیان کرد.
در ادامه دکتر علیزاده مروری بر برنامه نشست‌ ها در سه روز آینده کرد و با معرفی پنل‌ ها دکتر فرشاد علامه، دکتر محبوبه مافی نژاد، دکتر الهه بهاروند سمپوزیوم با عنوان  The GPS of Medical Knowledge for the 21st Century Trudie Roberts, Sandra Kemp, Katharine Boursicot, Richard Fulle
ارائه و سمپوزیوم بعدی با عنوان  Community-based medical education in practice  Jeanine Suurmond, Katja Lanting, Conny Seeleman, Suzie Otto,     Jeanne Arnold, Winny Ang, Liesbeth Verpooten, Janique Oudbier با حضور پنل های    دکتر نسیم عبادتی، دکتر فرناز خاتمی، دکتر  عباس وثوق مقدم ارائه شد.
در پایان بحث و گفتگو و تبادل نطر در مورد سمپوزیوم‌ ها انجام شد
توضیح اینکه ادامه سلسله این نشست‌ ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۳ و ۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.


آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *