محتوای خبری معاونت آموزشی

تشکیل کمیته راهبری آموزش در بحران کووید 19

دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مجازی، «کمیته راهبری آموزش در بحران کووید 19» را تشکیل شد.

کوید 19

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مجازی، به منظور اشتراک گذاری و مستند سازی تجربیات ارزشمند علمی و عملی تمامی همکاران ارائه دهنده خدمت و تبادل نظر اعضای  هیئت علمی و در راستای تبیین راهکارهای مناسب مراقبت و کنترل عوارض بیماری کوید 19، اقدام به تشکیل "کمیته راهبری آموزش در بحران کوید 19" کرد.
به همین منظور جلسات غیرحضوری معرفی بیماران و سایر مباحث مختلف در مورد بحران کووید 19، با استفاده از امکانات دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار خواهد شد.
این جلسات روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 7:30 تا 9 صبح به صورت وبینار برگزار می شود.
شرکت کنندگان می­ توانند راهنمای ورود به کلاس و همچنین اپلیکیشن های مورد نیاز خود (ابزارک موبایل اندروید، IOS و فلش پلیر) را از لینک http://vums.ac.ir/webinar/ دانلود کنند.
آدرس وبینار: http://vc.vums.ac.ir/coronavirus
متقاضیان حضور در جلسات وبینار به عنوان ارائه دهنده، می بایست درخواست خود را از طریق پست الکترونیک cgme@behdasht.gv.ir و یا با شماره تلفن های 81452240-81452242-81452243-81452234 به دکتر نیره اسلامی چلندر اعلام کنند.

شبنم قضایی
تهیه کننده:

شبنم قضایی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *