محتوای خبری معاونت آموزشی

دکتر سهراب پور: مدیران گروه‌های آموزشی نقش بسزایی در پیشبرد اهداف آموزشی دانشگاه دارند

در دومین نشست فصلی مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه، بر ارتباط بیشتر مدیران گروه‌ها با معاونت آموزشی دانشگاه تأکید شد.

گالری عکس
دومین نشست فصلی مدیران گروه‌های آموزشی چهارشنبه 7 آذر 97 با حضور مسئولان معاونت آموزشی دانشگاه در سالن آمفی‌تئاتر ستاد مرکزی برگزار شد.
دکتر سهراب پور معاون آموزشی دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: نخستین نشست با مدیران گروه‌های آموزشی در بهار امسال برگزار شد و این دومین نشستی است که برگزارشده و ان‌شاءالله این رویه در آینده ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه، 96 گروه آموزشی و همچنین معاونان آموزشی دانشکده‌ها در این نشست شرکت کردند، تصریح کرد: این جلسه با سه محور برگزار شد. ابتدا گزارشی توسط معاون آموزشی از فعالیت‌های این معاونت به سمع و نظر مدیران گروه‌ها رسید. سپس دکتر سلیمانی، دبیر آموزش مداوم دانشگاه و مدیر مرکز آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای دانشگاه در خصوص فعالیت‌های این مرکز صحبت کردند. در بخش بعدی دکتر قنبری، دبیر ستاد تحول و نوآوری دانشگاه با بیان ضرورت تحول و نوآوری در آموزش دانشگاه، درباره بسته‌های 12 گانه تحول آموزش سخنانی ایراد کرد. در ادامه پنل مجازی‌سازی آموزش و چالش‌های آن در دانشگاه با حضور دکتر جهانشیر مدیر مرکز مطالعات و توسعه دانشگاه، دکتر مرعشی رییس دانشکده مجازی و مدیر آمار و فناوری دانشگاه و دکتر ذوالفقاری و دکتر میرمقتدایی معاونان آموزشی و مجازی‌سازی دانشکده مجازی برگزار شد. در پایان جلسه تعدادی از مدیران گروه‌ها به بیان نقطه نظرات خود در قالب پرسش و پاسخ پرداختند و جلسه با صرف ناهار به پایان رسید.
دکتر سهراب پور افزود: مدیران گروه‌های آموزشی به‌عنوان کانون‌های آموزش نقش بسزایی در پیشبرد اهداف آموزشی دانشگاه دارند و ضروری است مدیران حوزه معاونت آموزشی دانشگاه با مدیران گروه‌ها، همواره در تماس باشد. امیدوارم با ادامه این نشست‌ها فضا و محلی برای تبادل‌نظر و ارتباطات بیشتر فراهم آید.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این فعالیت‌ها گامی در جهت اعتلای آموزش در دانشگاه باشد.

کلمات کلیدی
مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *