محتوای خبری معاونت آموزشی

قابل توجه پذیرفته شدگان چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال تحصیلی 1400-1399

پذیرفته شدگان چهل و هفتمين دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي پزشكي از 23 مهر 99 برای تکمیل فرم ها و مدارک ثبت نامی خود اقدام کنند.

اطلاعیه آزمون پذيرش دستيار تخصصي پزشكي

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت آموزشی، پذيرفته شدگان می توانند از 23 مهر 99 تا 30 مهر 99 براي تكميل فرم ها و مدارك ثبت نا‌مي زير با وارد کردن كدملي به عنوان كد كاربري و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور به نشاني سايت ثبت نامي‌ مراجعه و با ا‌سكن مدارك زير به ثبت نام اينترنتي اقدام کنند.
بازه زماني اعلام شده براي  ثبت نام تخصصي تمديد نخواهد شد و كساني كه موفق به تكميل مدارك و تائيد نهايي ثبت نام نشوند به هيچ وجه به گروه هاي آموزشي برای شروع دوره معرفي نخواهند شد و ثبت نام نکردن آنها نيز برای معرفي جايگزين به وزارت متبوع اعلام خواهد شد. ضمناً شروع دوره پذیرفته شدگان از روز شنبه 3 آبان 99 است. زمان شروع دوره آموزشي پذيرفته شدگان به شرح زير است:

 

مدارك مورد نياز برای ثبت نام اينترنتي:

1- اسكن سند تعهد محضري ثبت شده در دفاتراسناد رسمي كشور یا وثیقه ملکی سپرده شده بر اساس سهميه قبولي

2- براي دريافت الف- فرم سندتعهد محضري پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه مناطق محروم ب- فرم وثيقه ملكي پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه مناطق محروم ج- فرم سندتعهد محضري پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه آزاد و رزمندگان و ايثارگران د- فرم وثيقه ملكي پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه آزاد و رزمندگان و ايثارگران به قسمت فایل ها در پایین صفحه مراجعه کنید.

3- براي اطلاع از نحوه تنظيم سند تعهد محضري، سپردن وثيقه ملكي و شرايط ضامنين به سايت امور حقوقي دانشگاه به آدرس  مراجعه کنند.

4- تكميل و اسكن فرم هاي ثبت نامي شماره 1-2-3 (براي دريافت فرم ها به قسمت فایل ها در پایین صفحه مراجعه کنید)

5- اسكن گواهي مبني بر فراغت از تحصيل تا 31 شهريور ماه 1399 (براي دانشجويان ترم آخر)

6- اسکن گواهی قبولی در آزمون صلاحیت بالینی

7- اسكن شناسنامه (تمام صفحات) كارت ملي وعكس (3*4) عكس 3*4 با فرمت JPEG و حجم كمتر ازKB 50

8- ارائه نامه از محل استخدام مبني بر موافقت بدون قيد و شرط با ادامه تحصيل از سوي بالاترين مقام سازمان مربوطه (مستخدمان رسمي و پيماني ملزم به اسكن مدرك فوق است)

9-تصوير كارت پايان يا معافيت از خدمت نظام وظيفه براي آقايان به صورت كارت هوشمند يا گواهي تعويض از مراكز پليس + 10 

تبصره: پذيرفته شدگان مشمول معافيت تحصيلي موظفند تا دو ماه با در دست داشتن گواهي فراغت از تحصيل مقطع پزشكي عمومي (اعلام فراغت به سازمان وظيفه) برای تمديد معافيت تحصيلي به آموزش تخصصي دانشكده پزشكي مراجعه کنند.

10- تصوير پايان يا معافيت و يا ترخيص از طرح نيروي انساني

11- تسويه صندوق رفاه (در صورت تسویه کردن)

12- رونوشت حكم ماموريت آموزشي يا مرخصي بدون حقوق براي پذيرفته شدگاني كه در استخدام رسمي یا پيماني وزراتخانه ها، سازمانها و نهادها و... است (در صورت آماده نبودن در حين ارائه اصل مدارك تحويل شود)

13- تصوير پروانه دائم (در صورت اخذ و داشتن پروانه)

14- تصوير كارت سهميه ايثارگران

15- تصوير كارنامه قبولي با ذكر نمره و رتبه قبولي (در صورت داشتن)

*در خصوص اطلاع از امكانات رفاهي (خوابگاه و...) به سايت معاونت دانشجويي فرهنگيhttp://vsca.tums.ac.ir   مراجعه کنند.

توجه:

الف: ضروری است پذیرفته شدگان، همزمان با ثبت نام اینترنتی براي تكميل فرم هاي بررسي صلاحيت عمومي (گزينش دستياري) به سايت http://sajed.tums.ac.ir/ مراجعه و برای تکمیل فرم ها اقدام کنندو در صورت تکمیل نکردن فرمهای یاشده فرایند ثبت نام ناقص و به مرحله تایید نخواهد رسید.

ب: برای آگاهي از تكميل بودن و تائيد مدارك ضروري است مجدداً حداكثر بعد از 48 ساعت به سايت ثبت نام مراجعه تا پيام ثبت نام انجام شد را مشاهده کنید و رسيد تاييديه ثبت نام موقت را جهت مراجعه به گروه پرينت بگیرید.

ج: در صورت مشاهده پيام مدارك ناقص است بايد سريع برای رفع نقص اقدام کنید.

د: براي دريافت كارت دانشجوئي پس از صدور كارت دانشجوئي به نشانيvsca.tums.ac.ir  مراجعه کنید.

ه: ارسال هرگونه درخواست (به غير از اسکن مدارك ثبت نامي كه بایستي صرفاً از طريق سايت ثبت نام صورت گيرد) بوسيله تلفن همراه از طريق آدرس ميز خدمت امكان پذير مي باشد و نياز به مراجعه حضوري نمي باشد. به میز خدمت دانشگاه به آدرس http://mizekhedmat.tums.ac.ir/ مراجعه کنید.

و: برای اطلاع از شماره های تماس و محل گروه ها به قسمت فایل ها در پایین صفحه مراجعه کنید.

ز: برای تماس کارشناسان رشته ها در دانشکده پزشکی به قسمت فایل ها در پایین صفحه مراجعه کنید.

ح: در صورت بروز هرگونه مشکل در خصوص ثبت نام با واحد مربوط تماس بگیرید.
ابتدا دفتر حقوقی با شماره تماس 81633359 و یا 81633369 و در صورت بروز مشکل در خصوص گزینش با شماره 09358772776 و اداره تخصصی دانشگاه با شماره تماس 66492271 تماس بگیرید.
در صورتی که در ورود به سامانه یا بارگذاری مدارک مشکلی وجود داشت با شماره 81633741 در ساعات اداری تماس بگیرید.

شبنم قضایی
تهیه کننده:

شبنم قضایی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *