محتوای خبری معاونت آموزشی

معاون آموزشی دانشگاه از اتصال سامانه شعاع به سامانه علم سنجی وزارت بهداشت خبر داد

دکتر سهراب پور، معاون آموزشی دانشگاه گفت: با پيگيري دفتر امور هيات علمي معاونت و همكاري خوب مسئولان سامانه علم سنجي وزارت بهداشت، ورودي ديتا از سامانه علم سنجي به سامانه شعاع برقرار شد.

به گزارش روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه، با پيگيري دفتر امور هيات علمي معاونت و همكاري خوب مسئولان سامانه علم سنجي وزارت بهداشت، ورودي ديتا از سامانه علم سنجي به سامانه شعاع برقرار شد. از اين پس براي ثبت مقالات در سامانه شعاع، نيازي به ورود جزئيات تك تك مقالات و مشخصات آنها نيست و به صورت خودكار ديتاي به روز شده از سامانه علم سنجي از طريق وب سرويس بر روي سامانه شعاع منتقل مي شود. تمهيدات كافي براي پرهيز از دوبار-ثبت مقالات ديده شده است. 
سامانه جديد شعاع تحت نرم افزار سيپاد تدوين شده و علاوه بر امكان یادشده، اتوماسيون مراحل ترفيع هم در آن تعبيه شده است. هر عضو هيات علمي در سامانه شعاع جديد قادر است در هر زمان از امتيازات شعاع خود در فواصل زماني دلخواه گزارش گيري كند و در سامانه مشاهده كند كه پرونده ترفيع او در چه مرحله اي است. 
از تغييرات ديگر سامانه جديد شعاع آن است كه فاصله ورود داده ها در سامانه، هر سه ماه تعيين شده است.
توضیح اینکه بازنگري نرم افزاري سامانه شعاع در معاونت آموزشي دانشگاه در دست انجام است و مراحل پاياني خود را مي گذراند و در ماههاي باقي مانده از سال 97 در يكي از دانشكده ها پايلوت خواهد شد.
کلمات کلیدی
تهیه کننده: