محتوای خبری معاونت آموزشی

پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه به مناسبت 12 اردیبهشت، روز معلم

دکتر امیرعلی سهراب پور، معاون آموزشی دانشگاه به مناسبت 12 اردیبهشت، روز معلم پیام صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:
باسمه تعالی
سالگرد عروج استاد حوزه و دانشگاه شهید مرتضی مطهری، فرصتی است تا مقام شامخ اساتید دانشگاه مورد قدردانی و سپاس قرار گیرد. اینجانب به‌عنوان عضوی کوچک در نظام آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران، ضمن عرض خسته نباشید خدمت تمامی اساتید گران‌قدر دانشگاه در برابر مقام ایشان سر تعظیم فرود می‌آورم و از خداوند منّان توفیق روزافزون ایشان را در مسیر پرورش آینده‌سازان میهن عزیزمان خواستارم.
می‌توان ادعا کرد که مهم‌ترین رکن آموزش در دانشگاه، اعضای محترم هیئت‌علمی و مهم‌ترین واحدی که آموزش در آن اتفاق می‌افتد، جایی است که فراگیران رو در روی اساتیدشان قرار می‌گیرند.
 بدیهی است که جزئیات گفتار و رفتار و منش اساتید توسط جوانان هوشمند و بااستعداد دانشگاه به‌دقت مشاهده می‌شود و بر شکل‌گیری شخصیت آنان تأثیر می‌گذارد. اطمینان دارم که تمامی اساتید معزز دانشگاه از جایگاه بلندی که در آن قرار دارند به‌خوبی آگاه‌اند و نسبت به نقشی که در تربیت نیروی جوان کشور از آنان انتظار می‌رود احساس تعهد و مسئولیت می‌کنند.
در آستانه ماه عزیز رمضان از همه همکاران التماس دعا دارم و امیدوارم خداوند همه ما را در مسیر تعالی فردی و اجتماعی هدایت کند.
دکتر امیرعلی سهراب پور
معاون آموزشی دانشگاه

کلمات کلیدی
مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی