محتوای خبری معاونت بهداشت

به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایران

اردوی یک روزه ورزشی، سلامت در پارک بانوان شهربانو برگزار شد

به همت گروه سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشت دانشگاه، اردوی یک روزه ورزشی، سلامت در پارک بانوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه، اردوی یک روزه ورزشی، سلامت بانوان در راستای اهداف برنامه میانسالان و به منظور ترویج فعالیت فیزیکی در پارک بانوان شهربانو روز دوشنیه 10 آبان 95 برگزار شد.
در این اردو، پروانه حاجی مرادی کارشناس مسوول سلامت میانسالان، با قرائت پیام دکتر محمد شریعتی به بانوان شرکت کننده گفت: سلامت بانوان شاغل و ارتقای سلامت زنان در محیط کار از اهداف مهم در معاونت بهداشت است. بانوان گرامی با قلب خود مهربان باشید و مصرف مکمل ویتامین D3  را فراموش نکنید.
همچنین در کنار برنامه های ورزشی، سلامت این اردوی یک روزه، دکتر نیکخو از کارشناسان گروه مدیریت بیماری های غیر واگیر در مورد اهمیت و نقش تحرک فیزیکی در کاهش بیماری های غیرواگیر سخنرانی کرد.
توضیح این که هفته ملی سلامت بانوان ایران در آخرین هفته مهر ماه هر سال در کشور و با هدف حساس سازی و اطلاع رسانی در خصوص مهمترین اولویت های سلامت زنان به کل جامعه اعم از زنان، مردان و مدیران و سیاستگذاران برگزار می شود.
بر اساس سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت، تاکید انجام چنین فعالیت هایی بر نقش زنان به عنوان پیشگامان شیوه زندگی سالم در خانواده، کاهش عوامل خطر بیماری های قلبی عروقی، محور قرار گرفتن خانواده و تقویت و تحکیم بنیان آن است.
خبر : فیروزآبادی

 ام البنین  فیروزآبادی
تهیه کننده:

ام البنین فیروزآبادی