محتوای خبری معاونت بهداشت

امضای تفاهم نامه مشترک میان معاونت بهداشت دانشگاه با ستاد هماهنگی شورایاری شهر تهران

در راستای ارتقای کیفیت سلامت مردم منطقه تحت پوشش دانشگاه، در نشست کاری هیات رییسه شورایاری محلات 354 گانه شهر تهران، تفاهم نامه مشترک معاونت بهداشت دانشگاه با ستاد هماهنگی شورایاری شهر تهران امضا شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه، تفاهم نامه مشترک ستاد هماهنگی شورایاری شهر تهران با معاونت های بهداشت دانشگاههای علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی روز پنجشنبه 9 دی 95 در نشست کاری هیات رییسه شورایاری محلات 354 گانه شهر تهران به امضاء رسید.
در این جلسه، دکتر شریعتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، ضمن اشاره به پوشش کامل شبکه های بهداشت در مناطق تحت پوشش این دانشگاه و خدمات ارائه شده در مراکز و پایگاه های سلامت تحت پوشش گفت: با امضای این تفاهم نامه هم پیمان می شویم تا در راستای ارتقای سلامت مردم منطقه تحت پوشش دانشگاه گام برداریم.
وی در ادامه افزود: زمانی موفق هستیم که هیچ کس دچار بیماری و عارضه قابل اجتناب نشود و به دلیل مرگ قابل اجتناب نمیرد. این راهی ندارد به جزء ارتقای سلامت اجتماعی، افزایش عدالت اجتماعی و افزایش و بهبود سلامت که در مفاد تفاهم نامه نیز ذکر شده است. 
توضیح اینکه معاونت بهداشت دانشگاه در راستای ارتقای سلامت محلات و اجرای برنامه خودمراقبتی اجتماعی با ستاد هماهنگی شورایاری شهر تهران، این تفاهم نامه را امضا کرد. از اهداف تفاهم نامه می توان به ارتقای عادلانه سلامت در مناطق تحت پوشش، تدوین و پیاده سازی برنامه های منسجم ارتقای سلامت و توانمند سازی مردم و جوامع محلی اشاره کرد.
این تفاهم نامه، با حضور دکتر محمد شریعتی معاون بهداشت دانشگاه، دکتر مرتضی طلایی نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران و رییس ستاد هماهنگی شورایاری ها امضا شد.

خبر: فیروزآبادی
عکس: اسماعیل استاجی

 ام البنین  فیروزآبادی
تهیه کننده:

ام البنین فیروزآبادی