محتوای خبری معاونت بهداشت

اولین دوره آموزش HIV/AIDS ( ایدز) با رویکرد نوین آموزشی برای سازمانهای مردم نهاد برگزار شد

اولین دوره آموزش ایدز با رویکرد نوین آموزشی برای سازمان های مردم نهاد در موسسه مطالعات و تحقیقات زنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه، اولین دوره آموزش HIV/AIDS ( ایدز) با رویکرد نوین آموزشی، برای سازمانهای مردم نهاد در روزهای 24،23 ،30 و 31 مرداد 96 با حضور دکتر علی نیک فرجام مدیر گروه بیماریهای واگیر معاونت بهداشت در موسسه مطالعات و تحقیقات زنان برگزار شد.
دکتر نیک فرجام بر اهمیت و نقش سازمانهای مردم نهاد در پیشگیری و کنترل اچ آی وی/ ایدز تاکید کرد و در ادامه پروین جانانی کارشناس ایدز و بیماریهای آمیزشی معاونت بهداشت رویکرد نوین آموزش اچ آی وی و اصول مشاوره در ایدز را بیان کرد.
کلیات اچ ای وی، اصول و مبانی انجام تست، توصیه به انجام تست (PIT) و اهمیت استفاده از کاندوم در پیشگیری از انتقال ایدز و بیماریهای آمیزشی توسط زهرا غلامی کارشناس ایدز و بیماریهای آمیزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر نواییان کارشناس ایدز و بیماریهای آمیزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیان شد.
در این کارگاه سایت HIV-STI.ir بعنوان مرجع مورد تایید وزارت بهداشت جهت دریافت اطلاعات و اخبار روز و همچنین اطلاع از مراکز مشاوره بیماریهای رفتاری سراسر کشور معرفی شد.
توضیح اینکه این کارگاه به همت معاونت بهداشت دانشگاه و موسسه مطالعات و تحقیقات زنان و با همکاری گروه بیماریهای دانشگاههای علوم پزشکی ایران و شهید بهشتی برگزار شد./گ
 خبر: فیروزآبادی

 ام البنین  فیروزآبادی
تهیه کننده:

ام البنین فیروزآبادی