محتوای خبری معاونت بهداشت

بازدید رئیس دفتر آموزش و ارتقا سلامت از فعالیت‌های آموزشی ارایه‌ شده در سطح پایگاه‌های سلامت

رئیس دفتر آموزش و ارتقا سلامت وزارت بهداشت به همراه کارشناس دفتر از گروه آموزش و ارتقا سلامت معاونت بهداشت، بازدید کردند.

دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز شنبه 29 خرداد 1400 دکتر فرشید رضایی رئیس دفتر آموزش و ارتقا سلامت وزارت بهداشت به همراه کارشناس دفتر دکتر آتوسا سلیمانیان از گروه آموزش و ارتقا سلامت معاونت بهداشت بازدید به عمل آوردند.
 در این بازدید ابتدا دیداری با دکتر سعید تأملی معاون فنی معاونت بهداشت انجام شد و در ادامه به همراه نجمه الملوک امینی مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت معاونت بهداشت و فرحناز ثابتی کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقا سلامت مرکز بهداشت جنوب بازدیدی از پایگاه شماره 3 نوشش به عمل آمد.
این پایگاه 5700 خانوار تحت پوشش دارد و شاخص خودمراقبتی فردی و سفیران سلامت خانواده آن حدود 70 درصد است که حدود 1200 نفر از سفیران عضو گروه‌های مجازی هستند. طی این بازدید دکتر رضایی مستندات مربوط به فعالیت‌های آموزشی را بررسی کرد و مراقبین سلامت پایگاه، مشکلات آموزشی و ثبت آن در سامانه سیب را مطرح کردند و در ادامه در مورد این فعالیت‌ها بحث و تبادل‌نظر انجام شد.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *