محتوای خبری معاونت بهداشت

مردان فعال تر، مردان سالم تر

برنامه یک روزه پیاده روی و دوچرخه سواری به مناسبت هفته ملی سلامت مردان ایران توسط معاونت بهداشت دانشگاه در پارک جنگلی چیتگر برگزار شد

قائم مقام معاون بهداشت، در سخنانی تاکید سازمان بهداشت جهانی برای کاهش کم تحرکی به میزان 15 درصد تا سال 2030 را به عنوان محور اصلی ترویج این فعالیت‌ها دانست.

گالری عکس

 به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، به مناسبت فرارسیدن هفته ملی سلامت مردان ایران برنامه پیاده‌ روی و دوچرخه سواری روز یکشنبه 5 اسفند 97 در پارک جنگلی چیتگر برگزار شد. در این برنامه دکتر سعید تاملی قائم مقام و معاون فنی به همراهی دکتر کاظم رهنما معاون اجرایی معاون بهداشت حضور داشتند.
دکتر سعید تاملی، طی سخنانی تاکید سازمان بهداشت جهانی برای کاهش کم تحرکی به میزان 15 درصد تا سال 2030 را به عنوان محور اصلی ترویج این فعالیت‌ها دانست و بیان کرد گروه‌های اصلی مورد هدف در اینگونه فعالیت‌های نمادین، مردان جامعه و مدیران حوزه سلامت هستند.
پروانه حاجی مرادی کارشناس مسئول برنامه سلامت میانسالان معاونت بهداشت در خصوص این برنامه گفت: با توجه به شعار هفته ملی سلامت مردان ایران (مردان فعال تر، مردان سالم تر) و پیشنهاد انجام دوچرخه سواری در هفته یاد شده این برنامه با حمایت معاون بهداشت دانشگاه برنامه ریزی و انجام شد.
خبرنگار و عکاس: اسماعیل استاجی

کلمات کلیدی
اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی