محتوای خبری معاونت بهداشت

انا لله و انا الیه راجعون

برپایی مجلس یادبود و بزرگداشت همسر دکتر تاجیک در ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه

مجلس یادبود و بزرگداشت مرحوم مهندس حاج قاسم قنبری همسر دکتر تاجیک در محل ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه، روز دوشنبه نهم آذرماه سال جاری مجلس یادبود و بزرگداشت مرحوم مهندس حاج قاسم قنبری با حضور دکتر جعفریان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، حجه الاسلام والمسلمین دکتر عیسی زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر شریعتی معاون بهداشت دانشگاه، دکتر علیپور معاون درمان و جمعی از کارکنان ستادی و محیطی دانشگاه و نمایندگان برخی از سازمان ها در محل نمازخانه ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
در این مراسم پس از تلاوت آیات قرآن کریم و ذکر مصیبت اهل بیت، حجه الاسلام والمسلمین دکتر عیسی زاده ضمن تسلیت شهادت مرحوم مهندس حاج قاسم قنبری به دکتر تاجیک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، خانواده محترم ایشان و دانشگاهیان، شهدای فاجعه غمبار منا را از مهاجرین الی الله خوانده و افزود: از ویژگی های شهدای منا عاقبت به خیری این عزیزان است که در کنار خانه مقدس خدا و در محل زیارت و طواف ائمه اطهار و امام زمان (عج) روح مطهرشان از این دنیا جدا و به ملکوت اعلی پیوست.
وی در پایان سخنانش، با تاکید بر اینکه تعبد، صبر و بردباری لازمه هجرت به سمت پروردگار است، برای دکتر تاجیک و خانواده محترم مرحوم مهندس حاج قاسم قنبری صبر الهی مسئلت داشت.
توضیح اینکه مرحوم مهندس قاسم قنبری مدیر گروه واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه شهید بهشتی بوده که به‌منظور خدمت‌رسانی به زائران به مکه عزیمت کرده و در حادثه جان‌سوز منا در سرزمین وحی دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار دوست شتافت.
روحش شاد و یادش گرامی باد./ق

خبر: خباز
عکس: اسماعیل استاجی

کلمات کلیدی
تهیه کننده: