محتوای خبری معاونت بهداشت

برگزاری جلسه امور دارویی کارشناس مسئولان امور دارویی شبکه‌ها در معاونت بهداشت

در جلسه امور دارویی کارشناس مسئولان امور دارویی شبکه‌ها در معاونت بهداشت چک‌لیست ستاد واحد امور دارویی موردبررسی قرار گرفت و اصلاحات لازم اعمال و اصلاحاتی نیز در چک‌لیست پایگاه‌ها، داروخانه و خانه بهداشت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، در تاریخ یکشنبه 31 شهریور 98 جلسه با حضور کارشناس مسئولین امور دارویی شبکه‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران، در سالن اجتماعات معاونت بهداشت برگزار شد.
 در این جلسه چک‌لیست ستاد واحد امور دارویی موردبررسی قرار گرفت و اصلاحات لازم اعمال شد. اصلاحاتی نیز در چک‌لیست پایگاه‌ها، داروخانه و خانه بهداشت انجام شد.
 در این جلسه به اقدامات مهم انجام‌شده و در حال اجرا اشاره شد که در این مرحله؛ داروخانه مراکز قمصر امین‌آباد و کهریزک شبکه ری با نرم‌افزار طب سافت شروع به کارکردند، داروخانه‌های شبکه اسلامشهر از اول مهرماه با نرم‌افزار طب سافت شروع به کار می‌کنند، با توجه به نیاز شبکه اسلامشهر و با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با دانشگاه علوم پزشکی ایران مقرر شد شصت هزار یدوفولیک مازاد بر نیاز دانشگاه نام‌برده به شبکه اسلامشهر تحویل شود.
 دکتر مریم سروش کارشناس مسئول واحد دارویی از شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، مریم مردان زاده کارشناس مسئول واحد دارویی شبکه بهداشت و درمان شهرری، معصومه صحتی کارشناس مسئول واحد دارویی مرکز بهداشت و درمان جنوب تهران، دکتر افسانه مصلح کارشناس مسئول واحد دارویی و سپیده مشفقی کارشناس واحد دارویی از معاونت بهداشت در این جلسه حضور داشتند.
خبرنگار و عکاس: اسماعیل استاجی

کلمات کلیدی
اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی