محتوای خبری معاونت بهداشت

برگزاری جلسه توجیهی آموزشی مدیران پایگاه‌های سنجش نوآموزان اداره آموزش‌وپرورش شهر تهران

رئیس گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس معاونت بهداشت، آخرین توصیه‌های بهداشتی در خصوص سنجش نو آموزان در شرایط همه‌گیری کرونا را با استناد به دستورالعمل ارسالی وزارت متبوع با مدیران پایگاه‌های سنجش در میان گذاشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، جلسه توجیهی آموزشی مدیران پایگاه‌های سنجش اداره استثنایی آموزش‌وپرورش شهر تهران روز دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ در سالن شهید محبی اداره کل استثنایی شهر تهران برگزار شد.
در این جلسه زهرا آقامیری رئیس گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه، به تشریح چک‌لیست نظارت بر پایگاه‌های سنجش در شرایط کرونا پرداخت و آخرین توصیه‌های بهداشتی جهت سنجش نو آموزان در شرایط همه‌گیری کرونا را با استناد به دستورالعمل ارسالی وزارت متبوع با مدیران پایگاه‌های سنجش در میان گذاشت.
وی با تاکید به بازدید از پایگاه‌های سنجش به‌ضرورت آموزش و نظارت بر کار خدماتی پایگاه‌ها، رعایت فاصله اجتماعی، تهویه مناسب و مطبوع پایگاه‌ها، پیشگیری از تجمع والدین و دانش آموزان، خود اظهاری عوامل اجرایی پایگاه‌ها، دپوی ۲ هفته‌ای مواد گندزدا در پایگاه‌ها، استفاده از ماسک در نوآموزان، والدین و عوامل اجرایی و استفاده از شیلد علاوه بر ماسک در معاینات دهان و دندان نوآموزان، طراحی نمازخانه، سالن همایش و یا حیاط مدارس برای سنجش، توجه به تهویه کلاس‌هایی که به‌عنوان سنجش بینایی، هوش و شنوایی مورداستفاده قرار می‌گیرد و... اشاره کرد.
در پایان به پرسش‌های طرح‌شده از جانب مدیران در خصوص چگونگی افزایش رضایتمندی والدین دانش آموزان، خود اظهاری در سایت سلامت و معاینات پزشکی نو آموزان پاسخ داده شد.
 در جلسه فوق علاوه بر مدیران پایگاه‌های سنجش شهر تهران، مهتدی نماینده معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر تهران، شهنازکریمی، رئیس اداره استثنایی شهر تهران، روسای گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس معاونت‌های بهداشتی شهید بهشتی و علوم پزشکی ایران نیز حضور داشتند.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

تصاویر

دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *