محتوای خبری معاونت بهداشت

برگزاری جلسه مشترک معاونت‌های بهداشت و درمان دانشگاه

در جلسه مشترک معاونت‌های بهداشت و درمان انتظارات و پیشنهاد‌های حوزه‌های یادشده به بحث و بررسی گذاشته شد.

 دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز سه‌شنبه 24 فروردین 1400 در جلسه مشترک معاونت‌های بهداشت و درمان، انتظارات و پیشنهادهای حوزه‌های یادشده به بحث و بررسی گذاشته شد.
در این جلسه مدیران گروه‌های گسترش، خانواده، محیط و حرفه‌ای، سلامت روان از معاونت بهداشت و مدیران و روسای ادارات صدور پروانه‌ها، امور آزمایشگاه‌ها، مددکاری اجتماعی، امور درمانگاه‌ها و مطب‌ها و امور پرستاری و مامایی و ... حضور داشتند.
در ابتدا دکتر علی گنجعلی خان مشاور معاون درمان دانشگاه، بر خدمات دو حوزه بهداشت و درمان در خدمت‌رسانی به بیماران و اجتماع تاکید کرد و هدف از این جلسه را همکاری مشترک نام برد.
 در این جلسه نقطه نظرات در خصوص سازوکارهای ارتباط و ارجاع از سطوح محیطی تا بیمارستان‌ها، ارایه پس‌خوراند از بیمارستان‌ها به مراکز، تشویق و ترغیب مطب‌ها و درمانگاه‌ها در این خصوص، تعیین بیمارستان‌های ریفرال، اختصاص تخت‌های روانپزشکی در بیمارستان‌های مدنظر معاونت درمان، اضافه کردن روانشناسان بالینی و بهره‌برداری از شیوه‌نامه مددکاری اجتماعی و معرفی هماهنگ‌کننده در بیمارستان‌ها به‌منظور ارتباط بهینه حوزه درمان با حوزه بهداشت و بالعکس، لحاظ کردن نقطه نظرات بهداشت در اعتبارسنجی بیمارستان و اجرایی شدن مصوبات هیئت رئیسه در این زمینه و ... به بحث و بررسی گذاشته شد و مصوبات لازم در این موارد در دستور کار قرار گرفت.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *