محتوای خبری معاونت بهداشت

برگزاری جلسه مشترک مدیران گروه‌ سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و ایران

جلسه مشترک هماهنگی مدیران گروه‌ سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، روز دوشنبه 20 آبان 1398 جلسه مشترک  هماهنگی مدیران گروه‌های سلامت روانی ،اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و ایران برگزار شد، در ابتدای این جلسه دکتر علی‌رضا شکیب از حسن نظر و میزبانی انجام‌شده توسط دکتر جمشید وی‌شانی تشکر کرد، و بر تداوم این جلسات در آینده و  به‌خصوص با حضور مدیر محترم گروه  سلامت روان دانشگاه شهید بهشتی تأکید کرد.
 در این جلسه در مورد برنامه مشترک ازجمله برنامه پایلوت کشوری سراج ، برنامه مشترک در خصوص پاتوق‌ها و نحوه نظارت بر کمپ‌های ترک اعتیاد موردبحث و تصمیم‌گیری مشترک انجام شد.
 در ادامه برنامه تعیین و بررسی پاتوق‌ها برنامه مکان‌یابی بیماران تزریقی از مهرماه 97 با برگزاری جلسات توجیهی با ذینفعان برنامه شروع شد و جلسه آموزشی برای گروه‌های اجرایی در دی‌ماه آغاز و عملیات اجرایی حدود 6 هفته طول ادامه داشت. 
طرح فوق از سوی دفتر سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت به تمام دانشگاه‌ها محول شد و طی این عملیات  اجرایی 134 پاتوق سرکشی شدند و تعداد بیماران به تفکیک تزریقی و غیر تزریقی برآورد شد.
خبرنگار: اسماعیل استاجی

کلمات کلیدی
اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی