محتوای خبری معاونت بهداشت

برگزاری جلسه گروه سلامت جمعیت، خانواده معاونت بهداشت، با معاون فرهنگی دانشگاه

جلسه‌ای در راستای برنامه سلامت باروری و فرزند آوری و قانون جوانی جمعیت، با حضور معاون فرهنگی دانشگاه و مدیر گروه تخصصی سلامت جمعیت و خانواده و کارشناس برنامه باروری سالم، معاونت بهداشت برگزار شد.

 دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت

 برنامه باروری سالم دکترعبدالرحمن رستمیان ,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، با حضور دکتر عبدالرحمن رستمیان معاون فرهنگی دانشگاه، دکتر نرجس توکلی کیا مدیر گروه تخصصی سلامت جمعیت و خانواده و لیلی مرادپور  کارشناس برنامه باروری سالم، معاونت بهداشت، جلسه‌ای در راستای برنامه سلامت باروری و فرزند آوری و قانون جوانی جمعیت روز چهارشنبه 9 آذر 1400 در معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه دکتر توکلی کیا، ضمن تقدیر و تشکر از دکتر رستمیان، به اهمیت برنامه سلامت باروری و فرزند آوری تاکید کرد. وی گفت: با توجه به اهمیت مقوله جمعیت در راستای سیاست‌های کلی ابلاغی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، جوانی جمعیت و فرزند آوری یکی از مهم‌ترین الویت‌های نظام سلامت و معاونت بهداشت دانشگاه و برنامه‌های گروه سلامت جمعیت و خانواده است. وی گزارشی از اقدامات انجام‌شده در این برنامه و اهمیت صیانت از جمعیت ارائه کرد.
دکتر توکلی کیا گفت: ارتقا رشد و تکامل کودک در مراحل اولیه زندگی حتی قبل از تولد، هم از موارد مهم در راهبردهای برنامه صیانت جمعیت است که به آن توجه شده است.
در ادامه دکتر رستمیان‌ گفت: گروه‌های هدف در این موضوع مهم در دانشگاه، دانشجویان، اساتید و کارکنان هستند. با همکاری معاونت بهداشت و معاونت فرهنگی، کارگاه‌هایی در این خصوص برای اساتید محترم هیات علمی برگزار خواهد شد.
وی گفت: تشکیل گروه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی در خصوص تولید محتواهای علمی، نکته مهمی است، کار خوب را با یک روش خوب شروع کنیم. از دانشگاهیان هم در این مسیر می‌توان کمک و راهنمایی گرفت که بسیاری از گروهای پزشکی در عرصه سلامت مادر و رشد کمی و کیفی فرزندان می‌توانند کمک کنند.
 مرادپور کارشناس برنامه باروری سالم، هم نکات مهمی را در مورد برنامه‌های در حال اجرا گفت و در مورد راهبردهای برنامه صیانت از جمعیت توضیحاتی داد و پیشنهادتی ارائه کرد.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *