محتوای خبری معاونت بهداشت

برگزاری جلسه گروه سلامت جمعیت و خانواده با کارشناسان مسئول بهداشت خانواده شبکه‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران در معاونت بهداشت

دکتر نرگس توکلی کیا در جلسه گروه سلامت جمعیت و خانواده با کارشناسان مسئول بهداشت خانواده، بر آموزش مراقبین سلامت برای ارائه خدمات صحیح، اصولی و باکیفیت تأکید کرد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، روز چهارشنبه 4 دی 1398 جلسه گروه سلامت جمعیت و خانواده با کارشناسان مسئول بهداشت خانواده شبکه‌های مرکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران در سالن غدیر این معاونت برگزار شد.
 دکتر توکلی کیا، مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس، ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین بر آموزش مراقبین سلامت برای ارائه خدمات صحیح، اصولی و باکیفیت و اهمیت ویژه‌ای که برخوردار است تأکید کرد و در مورد مهم‌ترین برنامه‌های گروه سلامت خانواده و چالش‌ها و انتظارات مطرح‌شده توسط ادارات وزارت متبوع در نشست کشوری مدیران گروه توضیحاتی داد.
در ادامه کارشناسان مسئول بهداشت خانواده، دکتر طالبی، دکتر بهرامی و دکتر قره خانی گزارش اقدامات انجام‌شده از ابتدای سال 98 به تفکیک برنامه‌ها را ارائه دادند، سپس چالش‌های موجود موردبحث و بررسی حاضرین قرارگرفته و راه‌کارهای پیشنهادی مطرح‌شده ثبت و دسته‌بندی شد.
خبرنگار و عکاس: اسماعیل استاجی

کلمات کلیدی
اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی