محتوای خبری معاونت بهداشت

برگزاری نشست کارشناسان آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه به شیوه مجازی

اولین نشست کارشناسان آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه در سال جاری، به‌صورت مجازی و از طریق اسکای روم برگزار شد.

برگزاری نشست کارشناسان آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه به شیوه مجازی

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند به دلیل شیوع کروناویروس، اولین جلسه کارشناسان آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت و شبکه‌های تحت پوشش، روز چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 به‌صورت مجازی و از طریق اسکای روم برگزار شد.
در این جلسه که کارشناسان واحدهای آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت و شبکه‌های بهداشت و درمان اسلامشهر و ری و مرکز بهداشت جنوب تهران حضور داشتند، نجمه الملوک امینی رئیس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت بر اهمیت جایگزین شدن روش‌های مجازی به‌جای روش‌های حضوری آموزش، راه‌های گسترش فعالیت‌های آموزشی به شیوه های غیرحضوری و استفاده از کانال‌های مختلف اطلاع‌رسانی و انواع شبکه‌های اجتماعی در دسترس، برای آموزش همگانی سلامت اشاره کرد و سپس مزایا و معایب هر روش آموزشی غیرحضوری و زیرساخت‌های موردنیاز آن‌ها، توسط کارشناسان موردبحث و بررسی قرار گرفت.
در بخش دوم جلسه، موضوع بازنگری برنامه‌های گروه آموزش و ارتقای سلامت با تمرکز بر «کووید 19» مطرح و ابعاد مختلف آن شامل خودمراقبتی فردی، اجتماعی، سازمانی و خودیاری با تاکید بر کووید 19 بررسی شد.
در پایان مشکلات ثبت و گزارش‌گیری اطلاعات سفیران سلامت از سامانه یکپارچه سلامت «سیب» و روش‌های جایگزین ثبت اطلاعات تا زمان رفع مشکلات مذکور مطرح شد.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *