محتوای خبری معاونت بهداشت

برگزاری کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی برنامه تحول در حوزه بهداشت و جلسه کارشناسان آموزش و ارتقای سلامت

کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی برنامه تحول در حوزه بهداشت و جلسه کارشناسان آموزش و ارتقای سلامت با محوریت برنامه نیازسنجی سلامت برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه، کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی برنامه تحول در حوزه بهداشت و جلسه کارشناسان آموزش و ارتقای سلامت با حضور دکتر سعید تاملی معاون فنی معاونت بهداشت روز یکشنبه 19 دی 95 در معاونت بهداشت برگزار شد.
دکتر تاملی به راهکارهای جذب افراد به پایگاه های سلامت اشاره کرد و افزود تبلیغ برای افزایش پوشش خدمات از طریق مدارس و جلب توجه مراقبین سلامت و سرپرستان به نظام پرداخت بر اساس پوشش خدمات ابزاری بسیار موثر و کلیدی است که می توان از آن استفاده نمود .
نجمه الملوک امینی کارشناس مسوول آموزش و ارتقای سلامت و دبیر کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی گزارشی از اقدامات کمیته های متناظر شبکه ها و مراکز تحت پوشش ارائه کرد.
در ادامه، در جلسه کارشناسان مسوول و کارشناسان آموزش و ارتقای سلامت که دستورعمل اجرایی برنامه نیازسنجی تشریح شد و تحلیل شاخص های برنامه خودمراقبتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این جلسه، کارشناسان مسوول، کارشناسان آموزش و ارتقای سلامت شبکه های بهداشت اسلامشهر و ری و مرکز بهداشت جنوب و مسوولین روابط عمومی معاونت بهداشت و شبکه های بهداشت ری و اسلامشهر حضور داشتند.

خبر : فیروزآبادی
عکس : اسماعیل استاجی

 ام البنین  فیروزآبادی
تهیه کننده:

ام البنین فیروزآبادی