محتوای خبری معاونت بهداشت

جلسه آموزشی سنجه‌های اعتباربخشی بهداشت حرفه‌ای ویژه کارشناسان بهداشت حرفه‌ای برگزار شد

جلسه آموزشی سنجه‌های اعتباربخشی بهداشت حرفه‌ای در سال 98 ویژه کارشناسان بهداشت حرفه‌ای بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران در معاونت بهداشت برگزار شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، با توجه به هماهنگی انجام‌شده جلسه آموزشی سنجه‌های اعتباربخشی بهداشت حرفه‌ای در سال 98 ویژه کارشناسان بهداشت حرفه‌ای بیمارستان‌های تحت پوشش در سالن اجتماعات معاونت بهداشت با حضور مهندس ندا بختیاری از مرکز سلامت محیط و کار، کارشناسان معاونت بهداشت و کارشناسان بهداشت حرفه‌ای شاغل در بیمارستان‌ها در روز سه‌شنبه 12 شهریور 1398 برگزار شد.
 مهندس حمیدرضا فخاریان کارشناس مسئول بهداشت حرفه‌ای معاونت بهداشت، در خصوص ارزشیابی کارشناسان بیمارستان‌ها در شش‌ماهه دوم سال 98 و جمع‌بندی از فعالیت بیمارستان‌ها در سال 97 مطالبی را بیان کرد.
 مهندس طاهره فرخ آشتیانی کارشناس بهداشت حرفه‌ای معاونت بهداشت، در خصوص عملکرد بیمارستان‌ها در سال 98 در حوزه مهندسی بهداشت حرفه‌ای و لزوم پیگیری نواقص و ارسال بازخورد و تشکیل و ارسال کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت‌کار به معاونت بهداشت به‌صورت ماهیانه مطالبی را توضیح داد.
در ادامه مهندس بختیاری سنجه‌های بهداشت حرفه‌ای در سال 98 را تشریح کرد.
در پایان سه بیمارستان بهارلو، مرکز قلب تهران و شهریار، به تشریح فعالیت‌های خود در سال-97 پرداختند و به پنج بیمارستان برگزیده تقدیرنامه اهداء شد.

خبرنگار و عکاس: اسماعیل استاجی

کلمات کلیدی
اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی