محتوای خبری معاونت بهداشت

جلسه ستاد اجرایی بسیج ملی کنترل فشارخون در معاونت بهداشت برگزار شد/ تأکید دکتر دلاوری بر فعال‌تر شدن ایستگاه‌های بیمارستانی

در جلسه ستاد اجرایی بسیج ملی کنترل فشارخون در معاونت بهداشت بر فعال‌تر شدن ایستگاه‌های موقت بیمارستانی و واردکردن لیست خطی تا آخر هفته تأکید شد.

 در جلسه روز دوشنبه 27 خرداد 98 دکتر علیرضا دلاوری، معاون بهداشت، دکتر سعید تأملی، معاون فنی این معاونت، دکتر محمد رضا قیوم زاده، رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران و دکتر سلمانی و دکتر فاطمه تاجیک، به ترتیب روسای شبکه‌های بهداشت و درمان اسلامشهر و ری و سایر اعضا حضور داشتند.
در این جلسه پس از ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده و پیشرفت طرح در سطح دانشگاه علوم پزشکی تهران و مقایسه آن با آمارهای استانی و کشوری، دکتر دلاوری بر فعال شدن ایستگاه‌های ثابت فشارخون، وارد شدن لیست خطی در سامانه سیب تا آخر هفته، عمل کردن واحدهای بین بخشی به تعهداتشان و فعال‌تر شدن ایستگاه‌های بیمارستانی تأکید کرد.
معاون بهداشت دانشگاه بابیان اینکه 254 ایستگاه ثابت و 217 ایستگاه موقت و سیار با 807 کاربر در طرح بسیج ملی سلامت فعال هستند بار دیگر همکاری همه واحدها در اجرای این طرح را با همه توان و ظرفیت یادآور شد.
در این جلسه مقرر شد گروه گسترش معاونت بهداشت به‌صورت روزانه ایستگاه‌های ثابت را رصد کند و گزارش آن را به مدیران بدهد و روسای شبکه هم ایستگاه‌های ثابت را رصد و بر اساس پیشروی برنامه، استراتژی‌های جدید و مداخلات لازم را اعمال کنند.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی