محتوای خبری معاونت بهداشت

جلسه مجازی، هماهنگی اجرای الگوی سامان در معاونت بهداشت

دکتر علیرضا شکیب، مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت، جلسه مجازی با کارشناسان مسئول سلامت روان شبکه‌های تابعه در خصوص اجرای الگوی کشوری سامان و جزئیات آن و نقش خانه مشارکت برگزار کرد.

جلسه مجازی، هماهنگی اجرای الگوی سامان در معاونت بهداشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، به نقل از دکتر شکیب روز سه‌شنبه 20 آبان 1399 جلسه مجازی هماهنگی اجرای الگوی سامان با حضور کارشناسان مسئول ستادی شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان ری، اسلامشهر و مرکز بهداشت جنوب، روان‌پزشکان، مددکاران اجتماعی و روانشناسان مراکز CMHC عظیمیه، قائمیه، میثم و مهرگان برگزار شد.
در این جلسه دکتر شکیب، دکتر فرحناز رجایی، دکتر حمیدرضا مظلوم و زهرا مرتضوی در خصوص جزییات و نحوه ارتباط مراکز خدمات جامع سلامت و CMHC, دفتر اقدام جامعه و خانه مشارکت توضیحاتی را بیان کردند، سپس دکتر رجایی در خصوص شرح وظایف بسته پایه، تخصصی و اقدام جامعه مطالبی را ارائه کرد.
همچنین دکتر مظلوم روان‌پزشک مرکز CMHC مهرگان در خصوص اقدامات تخصصی، نحوه نظارت تخصصی روان‌پزشکی بر مراکز تابعه، تجارب مربوط به اجرای برنامه سراج را توضیح داد.
در ادامه مرتضوی در خصوص اقدام جامعه؛ نقش موثر فرمانداری و ارتباط بین ادارات و تاثیر خانه مشارکت در جلب حمایت‌های برون بخشی و اقدامات تأثیرگذار جامعه نگر توضیحات کاملی را ارائه و تجارب ارزنده‌ای که در این زمینه و در سال گذشته در اجرای برنامه سراج به‌دست‌آمده بود را بیان کرد.
در پایان مدرسان به سوا لات طرح‌شده پاسخ دادند.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *