محتوای خبری معاونت بهداشت

جلسه مدیر گروه واحد سلامت جمعیت خانواده معاونت بهداشت با کارشناسان مسئول شبکه‌های تحت پوشش

دکتر توکلی کیا مدیر گروه واحد سلامت جمعیت خانواده معاونت بهداشت دانشگاه، تاکید کرد برنامه باروری سالم و صیانت از جمعیت و جوانی جمعیت از الویت‌های اصلی برنامه گروه سلامت جمعیت و خانواده است.

جلسه مدیر گروه واحد سلامت جمعیت خانواده معاونت بهداشت با کارشناسان مسئول شبکه‌های تحت پوشش دکتر نرجس توکلی کیا ,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، جلسه مدیر گروه واحد سلامت جمعیت خانواده معاونت بهداشت با کارشناسان مسئول سه شبکه تحت پوشش معاونت بهداشت، روز چهارشنبه 3 آذر 1400 برگزار شد. در این جلسه دکتر نرجس توکلی کیا مدیر گروه سلامت جمعیت خانواده معاونت بهداشت، دکتر بهناز قره خانی، دکتر زهرا طالبی و بهناز یعقوبی کارشناسان مسئول واحد سلامت جمعیت خانواده شهرستان اسلامشهر و مرکز بهداشت جنوب و شبکه شهرستان ری شرکت داشتند.
دکتر توکلی کیا در ابتدا با تشکر و قدردانی از همکاران معاونت و شبکه‌ها و پایگاه‌ها و مراکز، بر اهمیت کمیت و کیفیت مراقبت‌هایی که ارایه می‌شود پرداخت. همچنین در مورد شاخص‌های برنامه‌ها و نقاط قوت، ضعف و راه‌های بهبود در ارایه خدمات با کارشناسان مسئول صحبت کرد. در این جلسه تبادل نقطه نظرات کارشناسان مسئول و گزارشی از شرایط موجود انجام شد.
در ادامه دکتر توکلی کیا بر اهمیت برنامه جوانی جمعیت و طرح صیانت از جمعیت تاکید کرد و گفت برنامه باروری سالم و صیانت از جمعیت و جوانی جمعیت از الویت‌های اصلی برنامه گروه سلامت جمعیت و خانواده است و از همه همکاران در شبکه‌ها خواست که علاوه بر اجرای دقیق دستور عمل‌های به‌روز، به مشاوره‌های فرزنداوری پرداخته و در این مهم تلاش خود را بیش‌ازپیش کنند.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *