محتوای خبری معاونت بهداشت

جلسه معارفه و معرفی معاون بهداشت جدید با حضور معاون پیشین و مدیران ستادی برگزار شد

با حضور دکتر علیرضا اولیائی منش معاون بهداشت و دکتر علیرضا دلاوری معاون پیشین جلسه معارفه مدیران ستادی در معاونت بهداشت برگزار شد.

دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، دکتر علیرضا اولیائی منش روز یکشنبه 28 شهریور 1400 به همراه دکتر علیرضا دلاوری معاون پیشین در دفتر معاونت بهداشت حضور به هم رساندند.
در همین رابطه جلسه معارفه‌ای با مدیران ستادی معاونت بهداشت برگزار شد و دکتر دلاوری با بیان خیرمقدم و تبریک به دکتر اولیائی منش در سمت معاون بهداشت، مدیران واحدها را معرفی و سوابق کاری هر یک را توضیح داد.
دکتر دلاوری با بیان این‌که مدیران معاونت دانشگاه رکن اساسی در موفقیت‌های دانشگاه هستند افزود: تعامل بین مجموعه معاونت بسیار خوب است و خوشحالم که مدیرانی دقیق، هوشیار، زحمت‌کش و توانمند داریم.
وی در ادامه از یکایک مدیران معاونت بهداشت که در همه زمینه‌ها خصوصا این روزهای دشوار، به هر شکلی برای عبوری آسان‌تر از بحران بیماری کرونا مشارکت داشته‌اند، قدردانی کرد.
در ادامه دکتر اولیائی منش با تشکر از دکتر دلاوری و مدیران معاونت که از زمان شیوع این بیماری تاکنون ایثارگرانه تلاش کردند، تشکر کرد و تلاش بی‌وقفه این عزیزان را قابل تقدیر دانست و خطاب به مدیران گفت: بر همه‌ آشکار است که در این برهه از زمان، رسالت مدیران و کادر بهداشت و درمان، ‌از دیگر اقشار جامعه سنگین‌تر است؛ چراکه، همه چشم امید به دستان توانمند این خانواده‌ بزرگ، برای مهار و پیشگیری این بلای خانمان‌سوز دوخته‌اند. امیدوارم که با تدبیر همه مدیران و کارشناسان این حوزه و زحمات کارکنان ستادی و شبکه‌های تحت پوشش معاونت، از این شرایط سخت گذر کنیم تا بتوانیم بحران بیماری کرونا را مدیریت کنیم.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *