محتوای خبری معاونت بهداشت

قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از تلاش و حمایت‌های معاون استاندار و فرماندار ویژه تهران

با حضور دکتر علیرضا دلاوری معاون بهداشت از زحمات عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار ویژه تهران از اجرای الگوی سراج (سلامت روانی اجتماعی ) در منطقه ۱۷ تهران قدردانی شد.

تقدیر ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران از تلاش و حمایت‌های معاون استاندار و فرماندار ویژه تهران

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، به نقل از دکتر علیرضا شکیب مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت دانشگاه گفت: در پی اجرای موفق و دسترسی به اهداف تعیین‌شده در الگوی سراج به میزان صددرصد، با حضور دکتر دلاوری معاون بهداشت دانشگاه از زحمات مهندس فرهادی معاون استاندار و فرماندار ویژه تهران قدردانی شد.
در این جلسه، ابتدا دکتر دلاوری در خصوص اجرای الگوی سراج (سلامت روانی اجتماعی) گزارشی را ارائه و بر نقش حمایت‌های اجتماعی در بهبود شاخص‌های سلامت روان در جامعه تاکید و به یکی از نتایج مشارکت مردمی در منطقه ۱۷ که یکی از مناطق پرخطر ازنظر آسیب‌های اجتماعی است اشاره کرد و گفت: این منطقه جزو مناطق کمتر آلوده ازنظر شیوع بیماری کروناست که یکی از نتایج مثبت اجرای این طرح است.
 وی در ادامه گفت: برنامه بر این است که در سال جاری این طرح در شهرستان‌های اسلامشهر، ری و مناطق تابعه مرکز بهداشت جنوب اجرا شود و حمایت‌های فرماندار برای اجرای طرح در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی را در شهر تهران را خواستاریم.
 در ادامه مهندس فرهادی  با تشکر از دکتر عباسعلی کریمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر دلاوری معاون بهداشت، موضوع سلامت روان را چندوجهی دانست و بابیان این‌که ارتقای سلامت اجتماعی منجر به تغییر علائم و ناهنجاری‌های روانی است؛ در این راستا تحقق اهداف در منطقه ۱۷ را امیدوارکننده دانست و بر ادامه حمایت‌ها در گسترش برنامه در سایر مناطق تحت پوشش دانشگاه در شهر تهران تاکید کرد.
در ادامه با توجه پیشنهاد‌های ارائه‌شده توسط دکتر دلاوری در خصوص بهسازی مرکز بهداشتی درمانی فرمانفرمائیان و منطقه یافت‌آباد، فرماندار بر استفاده از ظرفیت خیرین و اعتبارات استانی در این راستا تاکید کرد.
در این جلسه دکتر محمدرضا قیوم زاده معاون اجرایی و دکتر شکیب مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت دکتر دلاوری را همراهی کردند.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *