محتوای خبری معاونت بهداشت

مراسم تکریم دکتر علیرضا دلاوری معاون بهداشت سابق دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

مراسم قدردانی از زحمات دکتر علیرضا دلاوری، معاون بهداشت سابق؛ با حضور دکتر علیرضا اولیائی منش معاون بهداشت، مدیران ستادی، مدیران شبکه‌های تحت پوشش و کارکنان این معاونت برگزار شد.

دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، این مراسم روز چهارشنبه 5 آبان 1400 با حضور دکتر اولیائی منش معاون بهداشت، مدیران ستادی، مدیران شبکه‌های تحت پوشش و همکاران معاونت بهداشت دانشگاه در سالن مدافعان سلامت این معاونت برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر علیرضا اولیائی منش معاون بهداشت دانشگاه ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و تلاش‌های دکتر دلاوری، گفت: این جلسه تودیع نیست بلکه جلسه تکریم و قدردانی از خدمات بزرگمردی به نام دکتر علیرضا دلاوری است که در این مدت شجاعانه در مقابل همه مسائل خصوصا همه‌گیری بیماری کرونا، ایستاد و خدا به او توفیق داد که در ایام مسئولیت، خدمات ارزشمندی را ارایه کند و اجر همه این کارها باخدا است. برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی از درگاه خداوند متعال را خواستارم.
سپس معاون فنی و اجرایی، مدیران ستادی و مدیران شبکه‌های تحت پوشش، کارشناسان و کارکنان حوزه معاونت بهداشت، از اینکه با دکتر دلاوری چندین سال را به‌صورت پیاپی به‌عنوان خادم بهداشت به انجام‌وظیفه مشغول بوده و افتخار همکاری با ایشان را داشتند احساس خرسندی کرده و مراتب قدردانی خود را بیان کردند.
در ادامه دکتر دلاوری ضمن عرض تبریک خدمت دکتر اولیائی منش در سمت معاون بهداشت آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای او کرد و خطاب به مدیران ستادی و مدیران شبکه‌های تحت پوشش، کارشناسان و کارکنان این معاونت گفت: در این چند سالی که در خدمت شما سروران گرامی بودم سختی کار در حوزه‌ معاونت بهداشت با همکاری و تلاش خالصانه شما سهل و آسان شد لذا وظیفه خود می‌دانم که در شرایط کنونی جامعه از تلاش‌ها و زحمات شما عزیزان که در این چند سال اخیر خصوصا در شرایط سخت همه‌گیری کرونا با تمام وجود در صف اول مقابله با این ویروس منحوس جان‌فشانی کردید تشکر ‌کنم و قدردان لطف و محبت شما باشم.
این مراسم با اهدای هدایا و پذیرایی به پایان رسید.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *