محتوای خبری معاونت بهداشت

نشست آموزشی باروری سالم برگزار شد

نشست آموزشی، توجیهی باروری سالم در معاونت بهداشت برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه ، نشست آموزشی توجیهی باروری سالم با حضور دکتر مهرزاد ناصری مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت و دکتر جمشید معتمد مدیر گروه مدیریت شبکه معاونت بهداشت روز یکشنبه 10 بهمن 95 در معاونت بهداشت برگزار شد .
در این نشست، دکتر ناصری ضرورت ارائه خدمات باروری سالم با کیفیت توسط بهورزان و مراقبین سلامت را تشریح و بر نقش موثر مشارکت گروه های سلامت خانواده و مدیریت شبکه در انتقال آموزشها به گروههای هدف و ارائه دهندگان خدمت تأکید کرد.
وی در ادامه به چگونگی نحوه استخراج شاخص های عملکردی برنامه پرداخت.
لیلی مرادپور کارشناس باروری سالم معاونت بهداشت، تغییرات برنامه باروری سالم و جمعیت پس از ابلاغ سیاستهای جمعیتی، فرآیندهای استاندارد ارائه خدمات با محوریت مشاوره های باروری سالم و فرزندآوری ارائه خدمت به زنان در معرض بارداری های پرخطر، خدمات ناباروری و پیشگیری از سقط را توضیح داد .
توضیح اینکه در این نشست کارشناس مسئول آموزش بهورزی معاونت بهداشت، کارشناسان مسئول بهداشت خانواده و کارشناسان مسئول گسترش شبکه شبکه های بهداشت و درمان ری و اسلامشهر و مرکز بهداشت جنوب تهران، کارشناسان باروری سالم و کارشناسان آموزش بهورزی شبکه های بهداشت و درمان ری و اسلامشهر و مرکز بهداشت جنوب تهران نیز حضور داشتند.
خبر : فیروزآبادی
عکس : اسماعیل استاجی

 ام البنین  فیروزآبادی
تهیه کننده:

ام البنین فیروزآبادی