محتوای خبری معاونت بهداشت

نشست معاون بهداشت دانشگاه با مدیران ستادی و شبکه‌های تحت پوشش در خصوص بیماری کرونا برگزار شد

با حضور دکتر علی‌رضا دلاوری معاون بهداشت، جلسه ای در خصوص اقدامات و فعالیت‌های انجام‌ شده مدیران ستادی و شبکه‌های تحت پوشش در مقابله و پیشگیری کرونا ویروس برگزار شد.

نشت معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، با مدیران ستادی و شبکه‌های تحت پوشش در خصوص بیماری کرونا

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، روز جمعه ۹ اسفند ۹۸ جلسه ای با حضور معاون بهداشت دکتر علیرضا دلاوری، دکتر سعید تأملی قائم‌ مقام و معاون فنی معاونت بهداشت، دکتر محمدرضا قیوم زاده، معاون اجرایی این معاونت، مدیران و کارشناسان ستادی معاونت، مدیران شبکه‌ های شهرستان اسلامشهر، ری و مرکزبهداشت جنوب تهران در دفتر معاون بهداشت برگزار شد.
  دکتر دلاوری چهار هدف آموزش و پیشگیری باهدف کنترل اپیدمی کرونا ویروس، قرنطینه اختیاری، تعطیلی هدفمند در صورت نیاز و اقدامات برای گندزدایی سطوح را برای متمرکز کردن فعالیت‌ ها یادآور شد.
نحوه توزیع دارو و راه‌ اندازی مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته و مرکز تلفن ۴۰۳۰ و تهیه (PPE) برای کارکنان ستاد و مراکز جامع سلامت، پزشکان، مراقبین سلامت، واحد بیماری‌ های واگیر و بهداشت محیط حرفه‌ ای در این جلسه پیگیری شد.
در ادامه مدیران و کارشناسان ستادی معاونت، مدیران شبکه‌ های شهرستان اسلامشهر، ری و مرکز بهداشت جنوب تهران، واحد آموزش بهداشت، اقدامات انجام‌ شده و فعالیت‌ های در حال انجام گروه‌ ها و واحدهای خود در خصوص مقابله و پیشگیری کرونا ویروس را گزارش دادند.
همچنین مقرر شد توزیع داروهای درخواستی در خصوص بیمارستان‌ های تابعه دانشگاه بر اساس منطقه جغرافیایی و سازمانی توسط معاونت بهداشت اجرا شود و نظارت مستمر بر مراکز پرتجمع از قبیل مترو، پایانه‌ های اتوبوس و راه آهن، مراکز زیارتی، سازمان بهشت‌ زهرا و بهداشت محیط بیمارستان‌ ها از طریق کارشناسان مربوطه تشدید شود.

کلمات کلیدی
اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *