محتوای خبری معاونت بهداشت

پیام تبریک معاون بهداشت دانشگاه به مناسبت روز جهانی داوطلب

دکتر علیرضا دلاوری در پیامی روز جهانی داوطلب را به تمامی داوطلبان سلامت و فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، دکتر دلاوری در پیامی روز جهانی داوطلب را تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
فعالیت‌های داوطلبانه چشم‌انداز مشخصی از مشارکت مردمی به‌منظور حفظ و ارتقای سلامت و زندگی سالم است. مشارکت؛ همکاری فکری، عاطفی و فیزیکی ا اشخاص است که آنان را در سازندگی و ارتقاء توسعه جامعه سهیم می‌کند جامعه سعادتمند جامعه‌ای است که هر فردی تصویر اهداف خود را در آینه تحقق اهداف اجتماع ببیند.
 ۱۴ آذرماه روز جهاني داوطلب سلامت، با شعار هر خانه یک پایگاه سلامت» فرصت مناسبي است جهت ترغيب و حمايت از خدمات داوطلبانه، بيش از 4600 داوطلب سلامت دانشگاه علوم پزشکي تهران که در سطح پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت، براي ترويج مفاهيم سلامت، توسعه رفتارهاي سالم، توانمندسازی و حساس سازي افراد براي حفظ و ارتقاء سلامت خود، خانواده و جامعه تلاش می‌کنند.
بدون شک نقش محوری داوطلبان در کلیه برنامه‌های حوزه سلامت به‌ویژه برنامه تحول سلامت انکارناپذیر است و به‌عنوان بخشی از بدنه فعال جامعه در انتقال اهداف، مفاهیم و پیام‌های نظام سلامت به عموم جامعه است.
روز جهانی داوطلبان بهترین فرصت برای توسعه فرهنگ فعالیت‌های داوطلبانه و مشارکت مردمی در عرصه‌های ترویج فرهنگ سلامت و انسان‌دوستی است.
بدین‌وسیله ضمن عرض تبریک اين روز، از زحمات تمامی داوطلبان سلامت و فعالان این عرصه قدردانی می‌کنم و توفیق روزافزون اين عزيزان را در راستای دستيابي به جامعه‌ای سالم و پويا از خداوند منان خواهانم.
دکتر علی‌رضا دلاوری
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران
خبرنگار: اسماعیل استاجی

کلمات کلیدی
اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی