محتوای خبری معاونت بهداشت

پیام معاون بهداشت دانشگاه به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط

معاون بهداشت در پیامی روز جهانی بهداشت محیط را به مدیران و کارشناسان حوزه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک گفت و از خدمات شایسته و ارزشمند این عزیزان قدردانی کرد.

دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت دکتر علیرضا اولیائی منش ,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، متن پیام دکتر علیرضا اولیائی منش به شرح ذیل است:
موضوع حفظ و اعتلای سلامت جامعه به‌ویژه در شرایط همه‌گیری کرونا از آن دسته مسائلی است که اهمیت آن بر کسی پوشیده نبوده و نقش موثر مهندسی بهداشت محیط در این راستا و در این برهه خاص پیام‌آور سلامتی برای مردم شریف ایران اسلامی است.
چهار مهر روز جهانی بهداشت محیط همواره یادآور تلاش‌های مخلصانه، بی‌منت و شبانه‌روزی خدمتگزاران این عرصه در نظام سلامت است که سختی‌های فراوان این حرفه را به جان خریده و برای اعتلای سلامت در جامعه از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.
بر این باورم که دست‌یابی به شاخص‌های مناسب در ارتقا بهداشت محیط بدون سخت‌کوشی و زحمات همیشگی همکاران ارجمندم در حوزه بهداشت محیط میسر نخواهد بود و توفیقات حاصله نیز نشان از سخت‌کوشی و ارزش‌گذاری این گروه از خادمان به‌نظام سلامت برای خدمتی که ارائه می‌دهند است.
اینجانب ضمن عرض تبریک روز جهانی بهداشت محیط به مدیران و کارشناسان در حوزه بهداشت محیط دانشگاه از تمامی خدمات شایسته و ارزشمند این عزیزان قدردانی کرده و توفیق و سربلندی در خدمت به جامعه را برایشان از درگاه خداوند متعال خواستارم.
دکتر علیرضا اولیائی منش
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *