محتوای خبری معاونت بین الملل

به همت معاونت بین‌الملل دانشگاه محقق شد

بازتاب فعالیت‌های مبارزه با کرونا دانشگاه به زبان انگلیسی در صفحه TUMS COVID-19

به همت معاونت بین‌الملل دانشگاه فعالیت‌ها و توصیه‌های آموزشی، درمانی، پژوهشی و اجتماعی دانشگاه در زمینه کرونا به زبان انگلیسی اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، با آغاز همه‌گیری کرونا در کشور، این معاونت با راه‌اندازی صفحه TUMS COVID-19 در سایت انگلیسی دانشگاه، نسبت به بازتاب فعالیت‌های حوزه بهداشت، درمان و پژوهش مرتبط با کرونا اقدام کرده است.
در این صفحه، فعالیت‌های دانشگاه چون پژوهش‌های در حال انجام، مقالات منتشر شده، وبینارهای بین‌المللی، گاید لاین های پیشگیری و درمان و فعالیت‌های کمپینی دانشجویان دانشگاه به‌روزرسانی می‌شود.
بنابراین گزارش معاونت بین‌الملل دانشگاه آمادگی دارد فعالیت‌های واحدهای زیرمجموعه دانشگاه در حوزه مبارزه با COVID-19 را در این صفحه و سایر صفحات بین‌المللی منعکس کند.
واحدهای تابعه، اعضای هیأت‌علمی و کارکنان دانشگاه برای بازتاب فعالیت‌های خود به زبان انگلیسی، می‌توانند با شماره ثابت 8852654 (مدیریت توسعه امور بین‌المللی معاونت بین‌الملل) تماس حاصل کنند و یا از طریق واتساپ با شماره همراه 09214032641 و آدرس ایمیل int-gsia@tums.ac.ir، با این مدیریت در ارتباط باشند.
همچنین با تکیه بر فعال شدن کمپین بین‌المللی مبارزه با کرونا از اواخر بهمن 98 توسط معاونت بین‌الملل دانشگاه، علاقه‌مندان می‌توانند به وب‌سایت www.coronafighters.org مراجعه و یا این پویش را در فیس‌بوک به آدرس fb.me/coronafighters، اینستاگرام به نشانی coronafighters@ و یوتیوب و آپارات به آدرس coronafighters دنبال کنند.
 
مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *