محتوای خبری معاونت بین الملل

برنامه فلوشیپ مجازی کووید-19 با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه لاهور پاکستان آغاز شد

نخستین جلسه از برنامه فلوشیپ مجازی کووید-19 به صورت برنامه آموزش مشترک میان دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه لاهور پاکستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در این برنامه که چهارشنبه 18 تیر 99 برگزار شد، دکتر حسین قناعتی، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران سخنرانی خود با عنوان RADIOLIGY in COVID-19 را ارائه و به سؤالات شرکت‌کنندگان پاسخ داد.
بنابراین گزارش 40 نفر از پزشکان، پرستاران و محققان حوزه پزشکی دانشگاه لاهور و همچنین رئیس دانشکده پزشکی نجف به صورت مجازی و با ثبت‌نام قبلی در برنامه مذکور شرکت داشتند. 
دکتر محمدحسین نیکنام، مدیر شعب بین‌الملل دانشگاه در بخش پایانی این نشست علمی ضمن قدردانی از سخنران، شرکت‌کنندگان و همه دست‌اندرکاران، اجرای فلوشیپ مجازی کووید-19 را نماد همکاری‌های علمی مشترک دو دانشگاه دانست.
در قالب فلوشیپ مشترک دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه لاهور به ابعاد مختلف بیماری کووید 19 در ویروس‌شناسی، ایمنی‌شناسی، همه‌گیرشناسی، تشخیص، رادیولوژی، درمان دارویی، تریاژتنفسی، مدیریت بیماران سرپایی و بیماران بستری، مدیریت بیماران دارای مشکلات زمینه‌ای، مدیریت مبتنی بر شواهد، پیگیری، مراقبت از کارکنان سلامت و ملاحظات اخلاقی پرداخته خواهد شد.
همچنین قرار است 14 درس در این برنامه مشترک از سوی اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت دو روز در هفته برای شرکت‌کنندگان از دانشگاه لاهور پاکستان اجرا شود. 
توضیح اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران درصدد اجرای این برنامه مشترک با دانشگاه‌هایی از عراق، افغانستان، و تاجیکستان است.
 
 
مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *