محتوای خبری معاونت بین الملل

بیانیه جمعی از دانشجویان بین‌الملل دانشگاه در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش؛ اجازه نمی‌دهیم پرچمی که حاج قاسم برافراشته به زمین افتد

در پی شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمانش، جمعی از دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران بیانیه ای منتشر کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل، متن این بیانیه به شرح ذیل است:
شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر سربازان اسلام را به محضر حضرت امام زمان (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای، آیت الله سید سیستانی و دیگر رهبران و رزمندگان مقاومت اسلامی تسلیت و تبریک عرض می نماییم.
سربازان الهی، شاگردان مکتب امام حسین (ع) هستند که هنر شهادت را از امام خویش، در حماسه عاشورا آموختند. در آن شکی نیست که شهادت برای ما باعث افتخار است؛ ولی با این حال، جدایی حاج قاسم سلیمانی برای ما غیرقابل تحمل و جبران است. حاج قاسم یک چهره ی بین المللی است، که قلب های انسان های آزاده به عشق او مایل است. امروز مردم کل جهان، فراتر از دین، مذهب، ملیت و مسلک، بر شهادت این شهید والا مقام سوگوارند زیرا که قاسم سلیمانی، عزیز همه بود.
همان گونه که رهبر معظم انقلاب، آیت الله سید علی خامنه ای فرمودند، حکومت منفور آمریکا باید منتظر یک انتقام شدید و کوبنده باشند. یقینا خون حاج قاسم، زمینه آزادی قدس را فراهم نموده و نابودی اسرائیل از صفحه هستی را تضمین می نماید و همچنین منافقین داخل و خارج ایران را نیز محو خواهد نمود.
ما نیز محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اظهار آمادگی می نماییم زیرا که سربازان وی فقط محدود به جمهوری اسلامی ایران نیستند بلکه جوانان سراسر دنیا منتظر حکم آن حضرت می باشند. ما به عهد خود وفاداریم، 'خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست'، 'ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند'.
ما هیچ وقت اجازه نمی دهیم، پرچمی که حاج قاسم برافراشته است، به زمین افتد. ما خطاب به رهبر عزیزمان اعلام می داریم که، 'ای رهبر ما، ما همه سلیمانی های شما هستیم!'
در پایان، اذعان می داریم که دیگر وقت گفتگو و مذاکره به اتمام رسیده است و ما منتظر #انتقام_سخت هستیم.
جمعی از دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران
 

 

مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی