محتوای خبری معاونت بین الملل

دکتر ضیایی خبر داد

ثبت نام 150 دانشجوی جدید در پردیس بین الملل دانشگاه

معاون آموزشی پردیس بین‌الملل دانشگاه از ثبت‌نام قطعی 150 دانشجوی جدید در رشته مقاطع دکترای عمومی داروسازی و کارشناسی علوم آزمایشگاهی، پرستاری و فیزیوتراپی در پردیس بین الملل دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، دکتر وحید ضیایی با اعلام این خبر گفت: این دانشجویان در آزمون سراسری سال 97 پردیس بین‌الملل پذیرفته شده‌اند که پس از ثبت‌نام اینترنتی از طریق سایت معاونت آموزشی دانشگاه، در روزهای یکم و دوم مهرماه نسبت به ثبت‌نام حضوری خود در کالج بین الملل دانشگاه اقدام کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه از مجموع دانشجویان جدیدالورود 57 نفر در رشته داروسازی و 38 نفر در رشته پرستاری مشغول به تحصیل خواهند شد، اظهار داشت: پردیس بین‌الملل از ابتدای فعالیت نسبت به پذیرش دانشجویان رشته داروسازی اقدام کرده و از دو ترم پیش جذب دانشجویان رشته پرستاری را در دستور کار خود قرار داده است.
معاون آموزشی پردیس بین‌الملل مجموع دانشجویان پرستاری را نیز 77 نفر اعلام کرد و گفت: این در حالی است که نخستین بار در دفترچه کنکور سال 97 ظرفیتی به متقاضیان رشته فیزیوتراپی اختصاص داده شد که 33 نفر از پذیرفته شدگان در این رشته ثبت‌نام کرده‌اند.
دکتر ضیایی همچنین از ثبت‌نام 22 دانشجوی جدیدالورود در رشته علوم آزمایشگاهی خبر داد و گفت: مجموع دانشجویان این رشته نیز به 91 نفر رسیده است.
وی تصریح کرد: ورودی‌های جدید پردیس بین‌الملل جهت مشاهده زمان شروع کلاس‌ها، برنامه هفتگی و کلاس‌ها باید به سایت دانشکده‌های داروسازی پردیس بین‌الملل، پیراپزشکی، پرستاری و مامایی و توانبخشی مراجعه کنند.
معاون آموزشی پردیس بین‌الملل ادامه داد: دانشجويان پذیرفته شده پردیس بین‌الملل از نظر آموزشي و دانشجويي تابع آیین‌نامه‌ها، مقررات و ضوابط دانشگاه علوم پزشكي تهران هستند.
دکتر ضیایی یادآور شد: طبق قوانین موجود هرگونه درخواست انتقال و مهماني دانشجویان پردیس بین‌الملل به دانشگاه‌های دولتي تحت هر شرايطي ممنوع بوده و پذيرفته نخواهد شد.

خبرنگار: مهناز وحیدی

مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی