محتوای خبری معاونت بین الملل

حضور دانشجویان شعبه کیش پردیس بین‌الملل در آیین بزرگداشت شب یلدا

دانشجویان شعبه کیش پردیس بین‌الملل دانشگاه در آیین بزرگداشت بلندترین شب سال (یلدا) به میزبانی پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف شرکت و این سنت زیبا و کهن ایرانی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، این مراسم پنجشنبه 28 آذر 98 و با حضور 250  دانشجو و کارمند شعبه کیش دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و صنعتی شریف برگزار شد.
دانشجویان دو دانشگاه در آیین بزرگداشت شب یلدا برنامه‌های مختلف چون موسیقی سنتی، شعرخوانی، بیان تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا و مسابقات پانتومیم و لب‌خوانی را اجرا کردند که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.
دکتر غفاری، رئیس پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف نیز با حضور در جمع دانشجویان و کارکنان ضمن ابراز خرسندی از تجربه زیبای برگزاری این جشن به صورت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی تهران، این رویداد را اتفاقی مبارک در سطح جزیره کیش قلمداد کرد.
حسین زاده، مسئول واحد دانشجویی و فرهنگی پردیس کیش دانشگاه نیز با قدردانی از همکاری بی‌دریغ مسئولان پردیس کیش دانشگاه شریف، فرارسیدن شب یلدا را از طرف معاونت بین‌الملل دانشگاه به حاضران تبریک گفت.
وی اجرای مشترک برنامه‌ها را سبب رشد و پویایی دانشگاه‌های حاضر در جزیره کیش دانست که می‌تواند آن‌ها را به مثابه یک خانواده گرد هم جمع کند .
در پایان نیز از دانشجویان با هندوانه، انار و کیک پذیرایی شد و همه در کنار میز زیبای یلدای ایرانی عکس یادگاری گرفتند.
توضیح اینکه بیش از پنجاه دانشجوی شعبه کیش پردیس بین‌الملل از کشورهای هند، عراق، پاکستان، نیجریه و غنا در این برنامه حضور داشتند.

 

مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی