محتوای خبری معاونت بین الملل

حضور پرشور دانشجویان بین‌المللی شعبه کیش پردیس بین‌الملل دانشگاه در مراسم روز دانشجو

دانشجویان شعبه جزیره کیش پردیس بین‌الملل دانشگاه، روز دانشجو را هم‌زمان با دانشجویان سراسر کشور گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، بیش از 60 دانشجوی بین‌المللی شعبه جزیره کیش پردیس بین‌الملل پنجشنبه 15 آذر 97 در مراسم مشترک دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، تهران، علمی کاربردی، آزاد اسلامی، پیام نور، صنعتی شریف و سازمان منطقه آزاد کیش به میزبانی سالن همایش‌های خلیج‌فارس شرکت کردند.
این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز و در ادامه دکتر مظفری، رئیس سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر پزشکیان، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدیان، عضو شورای انقلاب فرهنگی پیرامون اهمیت این روز و نقش دانشجویان در آینده کشور، بررسی راهکارهای اشتغال‌زایی و کمک به رفع مشکلات دانشجویان به ایراد سخنرانی پرداختند.
همچنین کلیپی از سخنان رهبر فرزانه انقلاب با موضوع جوانان، دانشجویان و اهمیت رسیدگی به امور آنان و نیز کلیپی از صحبت‌های دانشجویان در قالب درد دل‌های دانشجویی پخش شد.
برنامه‌های متنوع گروه موسیقی دانشجویی کیش و همچنین استندآپ کمدی در طول برنامه‌ها، شادی دانشجویان را دو چندان کرد.
سپس به نمایندگی از هر دانشگاه، دانشجویان در خصوص مسائل پیش روی این قشر سخنرانی کردند که سارا فرحات، دانشجوی ترم چهارم رشته پزشکی شعبه جزیره کیش پردیس بین‌الملل ضمن تبریک این روز از طرف دانشگاه علوم پزشکی تهران، تجربیات خود از زندگی دانشجویی را بیان کرد.
دانشجویان شعبه جزیره کیش پردیس بین‌الملل با ملیت‌های عراقی، آفریقایی، هندی، افغانستانی، پاکستانی، اندونزیایی و لبنانی حال و هوای خاصی به این مراسم بخشیده بودند.
در پایان مراسم از برترین‌های جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه و پنجمین المپیاد ورزشی دانشگاهیان کیش که در طول هفته منتهی به روز دانشجو برگزار شده بود، تقدیر به عمل آمد.
دانشجویان شعبه کیش پردیس بین‌الملل دانشگاه در سه رشته از پنج رشته ورزشی این المپیاد مقام دوم و سوم را کسب کردند ضمن اینکه جایزه برتر در بخش جشنواره فیلم کوتاه به سارا فرحات تعلق گرفت.

تهیه خبر و عکس: سحر بذرافکن

مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی