محتوای خبری معاونت بین الملل

دانشجویان برتر بین‌الملل دانشگاه از مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی بازدید کردند

جمعی از دانشجویان برتر بین‌الملل دانشگاه (اعضای کانون ابن‌سینا) با حضور در آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه از مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، مدیریت مرکز و با همکاری معاونت بین‌الملل دانشگاه و دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی این تور مطالعاتی را چهارشنبه 15 بهمن 99 برگزار کرد.
آشنایی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه با حیطه رو به رشد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، ظرفیت‌های علمی و فناورانه دانشگاه علوم پزشکی تهران در این حیطه و نحوه همکاری علمی با مرکز از جمله اهداف برگزاری این تور بود که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان روبرو شد.
این بازدید طی سه بخش انجام و دانشجویان در آغاز با بازار روبه رشد و مبانی این حوزه آشنا شدند و سپس در بازدید از آزمایشگاه‌های تخصصی و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مرکز جامع، فرآیند تجاری‌سازی ایده‌های علمی را از ایده تا بازار آموزش دیدند.
در بخش سوم نیز پرسش‌هایی از سوی بازدیدکنندگان مطرح که توسط مسئولان برنامه پاسخ داده شد ضمن اینکه نحوه مراجعه و همکاری با مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی نیز برای دانشجویان تشریح شد.
دانشجویان بین‌الملل در پایان خواستار ادامه برگزاری این تور مطالعاتی برای سایر دانشجویان و تشکیل دوره‌های آموزشی تکمیلی شدند.
توضیح اینکه مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی تهران یک از مهم‌ترین مراکز نسل سومی در این حوزه بوده که با در اختیار داشتن مجموعه اتاق‌های تمیز، آزمایشگاه‌های تخصصی، شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر و شتاب‌دهنده‌های تخصصی، پذیرای اساتید، دانشجویان، محققان و صاحبان ایده‌های نوآورانه برای حمایت، رشد و شتابدهی است.

 

مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *