محتوای خبری معاونت بین الملل

با حضور معاون بین‌الملل دانشگاه

دانشجویان بین‌المللی برگزیده مسابقات ویژه ماه مبارک رمضان تقدیر شدند

دانشجویان بین‌الملل برگزیده مسابقات ویژه ماه مبارک رمضان معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل، مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، آیین تقدیر از این دانشجویان شنبه 24 خرداد 99 در سالن شورای این معاونت و در جمع مدیران حوزه بین‌الملل دانشگاه برگزار شد.
دکتر الهه متوسلی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل طی این مراسم گفت: این معاونت به مناسبت ماه مبارک رمضان دو مسابقه ویژه دانشجویان خارجی دانشگاه را برگزار کرد.
وی افزود: در مسابقه نخست با تکیه بر اهمیت ماه مبارک رمضان در میان مسلمانان جهان، از دانشجویان خارجی خواسته شد در قالب کلیپ‌های پنج‌دقیقه‌ای به معرفی آیین‌ها و سنت‌های کشورشان در این ماه مبارک بپردازند.
معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل با اشاره به شرکت 10 دانشجوی بین‌المللی از کشورهای نیجریه و پاکستان در این مسابقه، اظهار داشت: ادنان حیدر، قسیم آفتاب و احمد علی، دانشجویان بین‌الملل دانشگاه در کیش و تهران به عنوان نفرات اول و سوم این مسابقه انتخاب شدند.
دکتر متوسلی تصریح کرد: همچنین مسابقه دیگری با محوریت سخنرانی دکتر محمدحسین نیکنام، مفسر قرآن کریم نیز با مشارکت هشت دانشجوی خارجی از کشورهای نیجریه، پاکستان، هند و عراق برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این مسابقه را نشر معارف قرآنی و فرهنگ اسلامی در خصوص ماه مبارک رمضان و فواید روزه‌داری در میان دانشجویان خارجی دانست و ادامه داد: طی این مسابقه یک فایل صوتی و متن به همراه سؤالات مربوطه در اختیار دانشجویان قرار گرفت.
معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل ادامه داد: هشت دانشجوی بین‌المللی از کشوهای نیجریه، پاکستان، هند و عراق در این مسابقه شرکت کردند و در نهایت زینب عبدالرحمن و بیدومی ریدوان از نیجریه و احمد علی از پاکستان اول تا سوم شدند.
در ادامه، با حضور دکتر رامین کردی، معاون بین‌الملل دانشگاه، دکتر محمدحسین نیکنام، مدیر شعب بین‌الملل دانشگاه و مفسر قرآن کریم و دکتر الهه متوسلی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل از دانشجویان برگزیده مسابقات ویژه ماه مبارک رمضان تقدیر شد.
 
مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *