محتوای خبری معاونت بین الملل

با حضور دکتر کردی

سالن همایش مجازی و برخط معاونت بین‌الملل دانشگاه افتتاح شد

سالن همایش مجازی و برخط معاونت بین‌الملل با حضور دکتر رامین کردی، معاون بین‌الملل دانشگاه و هیئت‌رئیسه این مجموعه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، مراسم افتتاح این سالن واقع در طبقه چهارم ساختمان معاونت بین‌الملل دانشگاه، سه‌شنبه 30 شهریور 1400 برگزار شد.
دکتر رامین کردی، معاون بین‌الملل دانشگاه در این مراسم با قدردانی از دکتر آرمان زرگران، مشاور روابط عمومی معاونت بین‌الملل و همکارانشان در این واحد برای اجرای پروژه راه‌اندازی و تجهیز سالن همایش مجازی و برخط معاونت بین‌الملل، هدف از این اقدام را ایجاد فضایی برای برگزاری برنامه‌ها و رویدادهای مهم بین‌المللی به صورت مجازی و آنلاین با بهترین امکانات ممکن دانست.
وی با تأکید بر اهمیت حفظ شأن و جایگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران به ویژه در عرصه‌های بین‌المللی، بیان داشت: در طراحی این فضا تلاش شد از عناصر و المان‌هایی استفاده شود که بخشی از این جایگاه و نیز هویت پزشکی ایران در تاریخ را نشان دهد.
دکتر کردی این فضا را متعلق به مجموعه دانشگاه برای برگزاری نشست‌ها و رویدادهای بین‌المللی دانست و گفت: به زودی طی مکاتباتی با واحدهای زیرمجموعه دانشگاه اطلاع‌رسانی لازم برای استفاده سایر واحدهای دانشگاه از این فضا انجام خواهد شد.
وی همچنین در ادامه جلسه از دیگر مدیران و مسئولان معاونت بین‌الملل دانشگاه و خدمات ایشان در دوران تصدی مسئولیت تجلیل و قدردانی کرد.
دکتر آرمان زرگران، مشاور روابط عمومی معاونت بین‌الملل نیز با بیان اینکه فضای فعلی حاصل نوسازی و بازسازی سالن قبلی معاونت بین‌الملل در طبقه چهارم این مجموعه است، افزود: پرونده اجرایی این پروژه از سال گذشته کلید خورد و پس از طراحی نقشه و تعیین تجهیزات لازم و نیز عقد قرارداد با پیمانکاران، مراحل ساخت‌وساز جدید از اوایل سال جاری آغاز و امروز به مرحله نهایی رسیده است.
وی تصریح کرد: تمامی امکانات مورد نیاز برای برگزاری برنامه‌های آنلاین و مجازی بین‌الملل در فضای موجود با بهره‌گیری از جدیدترین و به‌روزترین تجهیزات، گردآوری شده است.
مشاور روابط عمومی معاونت بین‌الملل راه‌اندازی این سالن را نتیجه کار تیمی و بهره‌گیری از ایده‌ها و دیدگاه‌های سایر مدیریت‌های معاونت بین‌الملل دانست و از همدلی و همکاری همگی تشکر کرد.

مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *