محتوای خبری معاونت بین الملل

همزمان با روز دانشجو

سالن ورزشی خوابگاه پسرانه دمشق پردیس بین‌الملل افتتاح شد

به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل و مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه سالن ورزشی خوابگاه پسرانه دمشق افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، مراسم افتتاح این سالن سه‌شنبه 16 آذر 1400 مصادف با روز دانشجو و با حضور دکتر محمدحسین صادقیان، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، دکتر حامد شفارودی، مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه، دکتر سید رضا حسینی سده، مشاور اجرایی معاون بین‌الملل دانشگاه، دکتر الهه متوسلی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل، امین نصیری، معاون پشتیبانی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه و جمعی از دانشجویان بین‌الملل دانشگاه برگزار شد.
این مراسم با اقامه نماز جماعت در نمازخانه خوابگاه دمشق آغاز شد و سپس دکتر متوسلی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل ضمن تبریک فرارسیدن روز دانشجو، توضیحاتی در خصوص امکانات و تجهیزات موجود در این سالن ورزشی ارائه کرد.
وی گفت: سالن ورزشی خوابگاه دمشق (پسران) در فضایی به وسعت 180 مترمربع احداث شده و دارای امکانات کامل بدن‌سازی قدرتی و هوازی و نیز فوتبال دستی و میز پینگ‌پنگ برای استفاده دانشجویان بین‌الملل است.
معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل از تلاش‌ها و پیگیری‌های، امین نصیری، مینا حاج ابراهیم، کارشناس معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل، حسین صارمی، کارشناس اداره گسترش ورزش‌های همگانی مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه و دیگر همکاران معاونت بین‌الملل برای تحقق این امر قدردانی کرد.
دکتر صادقیان، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه نیز با تبریک روز دانشجو، بر نقش مؤثر ورزش در جامعه و دانشگاه تأکید کرد و ورزش را عاملی مهم برای سلامت جسم و روان دانست. 

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *